مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا در سال 2021 چگونه است؟

0

اگر شما هم علاقه مند به مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا هستید و می خواهید با تمامی روش های مهاجرت به این منطقه آشنا شوید لطفا در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از این موضوع دریافت کنید. این جزیره که یکی از مناسب ترین و قدیمی ترین جزیره های کانادا است، برای افرادی که قصد دارند به آسانی و در کمترین زمان ممکن اقامت جزیره پرنس ادوارد را دریافت و به کانادا مهاجرت کنند، بسیار مناسب و ایده آل است.

کمی درباره جزیره پرنس ادوارد بیشتر بدانیم

جزیره پرنس ادوارد یکی دیگر از استان های کانادا است که همسایگانی چون نیوبرانزویک و نواسکوشیا و کبک دارد. این استان در مقایسه با سایر استان های دیگر دارای مساحت و جمعیت کمتری است.

از مهم ترین ویژگی های این استان که در واقع در بحث اقتصادی بسیار حائز اهمیت است می توان به بخش کشاورزی اشاره نمود که در حالت کلی این جزیره به میزان 25 درصد تولید کل سیب زمینی های کانادا را بر عهده دارد.

این منطقه یکی از اولین و قدیمی ترین مقاصد برای مهاجران به کانادا بوده است که در حال حاضر نیز هرساله میزبان تعداد بسیار زیادی از مهاجر می باشد.

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد
مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد

بررسی روش های مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد نیز همانند سایر جزایر و استان های دیگر شرایط خاصی را برای مهاجران فراهم نموده است که در ادامه به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداختو در واقع اگر شما به فکر مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا هستید می توانید از طریق روش های زیر، اقامت خود را دریافت کنید.

نیروی کار حیاتی مورد نیاز جزیره پرنس ادوارد کانادا

این روش یکی از روش های موثر در جهت اخذ اقامت جزیره پرنس ادوارد و همچنین کانادا است. در این روش فرد متقاضی چنانچه در جزیره پرنس ادوارد مشغول به کار است، می تواند از طریق این برنامه درخواست اقامت دائم خود را ثبت کند.

البته در این روش که یک روش کاملا کارفرما محور است، این امکان به کارفرمایی که در جزیره پرنس ادوارد فعالیت دارد، می دهد تا بتواند نیروی مناسب خود را جذب کند. البته متقاضی‌ای که برای دریافت اقامت انتخاب می وشد باید حتما شرایط زیر را برخوردار باشد.

  1. متقاضی باید حتما از یک کارفرما در جزیره پرنس ادوارد به صورت تمام وقت و طولانی مدت پیشنهاد کاری داشته باشد.
  2. متقاضی باید به مدت 6 ماه حداقل برای کارفرمای خود کار کرده باشد.
  3. او باید توانسته باشد که از دولت کانادا، مدارکی نظیر کار معتبر و اقامت قانونی را کسب کرده باشد.
  4. مدرک تحصیلی او حداقل دیپلم باشد.
  5. محدوده سنی او از 18 سال تا 59 سال باشد.
  6. در حرفه ای که قرار است برای جزیره پرنس ادوارد جذب شود به میزان 2 الی 5 سال، سابقه کاری داشته باشد.
  7. او باید توانسته باشد مدرک آیلیتس خود را با نمره 4 گذرانده باشد.
  8. از نظر مالی و تمکن مالی باید بتواند از پس خرج و مخارج مهاجرت و اقامت خود و خانواده خود بر بیاید.
  9. او باید بتواند تمایل خود را در خصوص مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد ثابت کند.
مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا
مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا

مهاجرت نیروی کار ماهر خارج از کانادا به پرنس ادوارد

اگر شما در یک حرفه خاص و مورد تایید جزیره پرنس ادوارد فعالیت می کنید و خارج از کشور کانادا قرار دارید می توانید برای اخذ اقامت دائم در جزیره پرنس ادوارد مدارک خود را ارسال کنید.

حتما توجه داشته باشید که این روش نیز به صورت کارفرما محور بوده و نیاز به تایید کارفرمایی کانادایی واقع در جزیره پرنس ادوارد دارید. از جمله شرایطی که فرد متقاضی باید آن ها را داشته باشد می توان به شرایط زیر اشاره نمود:

  1. متقاضی باید حتما از یک کارفرما در جزیره پرنس ادوارد به صورت تمام وقت و طولانی مدت پیشنهاد کاری داشته باشد.
  2. او باید بتواند در صورت نیاز به کانادا سفر کرده و در یک مصاحبه حضوری شرکت کند.
  3. حداقل میزان تحصیلاتی که برای این دسته از افراد در نظر گرفته شده است، تحصیلات دوساله دانشگاهی می باشد.
  4. محدوده سنی او از 18 سال تا 59 سال باشد.
  5. او در 5 سال گذشته باید تجربه 2 ساله کار تمام وقتی را در یک مجموعه داشته باشد.
  6. او باید اثبات کند که زبان بین المللی را تا حد بسیار مناسبی می داند.
  7. از نظر مالی و تمکن مالی باید بتواند از پس خرج و مخارج مهاجرت و اقامت خود و خانواده خود بر بیاید.
  8. او باید بتواند تمایل خود را در خصوص مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد ثابت کند.

اقامت دائم پرنس ادوارد کانادا برای فارغ التحصیلان خارجی

اگر شما به عنوان یک دانشجو در یکی از کالج ها و موسسات آموزشی جزیره پرنس ادوارد مشغول به تحصیل بوده اید و در حال حاضر فراغ التحصیل شده اید، می توانید از طریق این برنامه نسبت به دریافت اقامت دائم کانادا و همچنین جزیره پرنس ادوراد اقدام کنید. برای این منظور فرد متقاضی باید شرایط زیر را برخوردار باشد:

  1. متقاضی باید حتما از یک کارفرما در جزیره پرنس ادوارد به صورت تمام وقت و طولانی مدت پیشنهاد کاری داشته باشد.
  2. متقاضی حتما باید اجازه کار معتبر پس از فارغ التحصیلی را داشته باشد.
  3. او باید بتواند در صورت لزوم، نسبت به حضور در یک مصاحبه حداکثر مساعدت را داشته باشد.
  4. مدرک تحصیلی خود را از یکی از دانشگاه های جزیره پرنس ادوارد کسب کند.
  5. محدوده سنی او از 18 سال تا 59 سال باشد.
  6. او باید تسلط خود را بر یکی از زبان های انگلیسی و فرانسوی اثبات کند.
  7. از نظر مالی و تمکن مالی باید بتواند از پس خرج و مخارج مهاجرت و اقامت خود و خانواده خود بر بیاید.
  8. او باید بتواند تمایل خود را در خصوص مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد ثابت کند.

مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی

یکی دیگر از روش های مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا، روش سرمایه گذاری و کارآفرینی است! توسط این روش افرادی که تمایل و توانایی راه اندازی، سرمایه گذاری و یا خرید یک کسب و کار را در جزیره پرنس ادوارد را دارند می توانند از این طریق و با بررسی شرایط لازم اقدام به دریافت اقامت دائم کانادا نمایند.

توجه داشته باشید که این فرصت تنها برای آن دسته از افرادی است که سابقه بسیار خوب و مناسبی را در این حوزه داشته اند و حال قصد دارند برای گسترش میزان سرمایه گذاریو درآمد خود در جزیره ادوارد کانادا شروع به فعالیت کنند.

نوشته های مرتبط
نوشته های مرتبط

مهاجرت به ونکوور کانادا

دولت برای این دسته از افراد، شرایط خاص و ایده آلی را مهیا ساخته است که در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

  1. دارایی خالص او باید به میزان 600 هزار دلار کانادا باشد.
  2. او باید حداقل مدرک تحصیلی، دیپلم، را داشته باشد.
  3. محدوده سنی او از 18 سال تا 59 سال باشد.
  4. او باید بتواند تجربه مدیریت و سابقه فعالیت در یک کسب و کار و یا بیزینس را داشته باشد.
  5. میزان نمره آیلتسی که برای دریافت شریاط این گونه از برنامه های استانی لازم است، 5 می باشد.
  6. او باید به صورت فعال در کسب و کار خود در شهر پرنس ادوارد فعالیت داشته باشد.
  7. در صورت لزوم باید بتواند شرایطی را ایجاد کند تا حضورا مصاحبه خود را انجام دهد.

چنانچه متقاضی شرایط لازم برای دریافت اقامت و مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا را داشته باشد و همچنین جزیره پرنس ادوارد کانادا بتواند بیزینس شما را تایید کند و نامه حمایت را برای شما صادر کند می توانید نسبت به اخذ اجازه کار در کانادا و همچنین اقامت در جزیره پرنس ادوارد اقدام کنید و آن را به همراه نامه تاییدیه برای اداره مهاجرت کانادا ارسال کنید.

پس از تایید شما برای فعالیت و ایجاد کسب و کار در جزیره پرنس ادوارد کانادا، باید به این منطقه سفر کنید و بیزینس خود را راه اندازی کنید. این که شما به عنوان مدیر کسب و کار در تمامی مراحل حضور داشته باشید امری کاملا ضروری و لازم است.

نکته ای که همواره باید به آن توجه داشته باشید این است که برنامه بیزینسی شما در نهایت باید برای کشور مقصد سودمند باشد و منجر به استخدام شهرواندان کانادایی و یا شهروندان جزیره پرنس ادوارد کانادا شود و همچنین تاثیر مثبتی در روند رو بهر شد اقتصاد و برآورده کردن نیاز های بازار کانادا داشته باشد.

پس از اینکه تمامی شرایط قرارداد خود را برای کسب و کار مورد نظر درپرنس ادوارد به درستی انجام دادید، می توانید درخواست خود را برای اخذ اقامت دایم کانادا ارسال کنید.

هزینه و مخارج زندگی در جزیره پرنس ادوارد

اگر شما با موفقیت توانستید فرایند اخذ اقامت و مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد را کسب کنید بهتر است در همان روز های ابتدایی یک حساب بانکی در محل خود باز کنید. از معروف ترین بانک های کانادا می توان به HSBC، رویال بانک کانادا (RBC)، سوشا بانک، مونترال بانک (MBO)، TD کانادا Trust و امپریال بانک کانادا (CIBC) اشاره نمود.

هزینه زندگی و مخارجی که در جزیره پرنس ادوارد وجود دارد در مقایسه با سایر استان های کانادا بسیار مناسب تر و ایده آل تر است. از این رو می توانید تجربه زندگی لذت بخشی را در این جزیره داشته باشید.

شرایط جوی و آب و هوایی در جزیره پرنس ادوارد به چه صورت است؟

شرایط آب  وهوایی که در این جزیره حاکم است دقیقا مشابه با شرایط آب و هوایی ای است که در اکثر استان های کانادا شاهد آن هستیم، به عنوان مثال در این جزیره در فصل زمستان دمای هوا به زیر 20 الی 30 درجه و همچنین در فصل تابستان به بیش از 30 درجه می رسد.

بنابراین این موضوع نشان می دهد که جزیره پرنس ادوارد دارای زمستان های بسیار سردی است، از این رو حتما در این فصل نسبت به تهیه و خرید محصولات گرمایشی اقدام کنید تا بتوانید سرمای زمستان را به گرمی تبدیل کنید.

به دلیل شرایط جوی ای که در زمستان وجود دارد اکثر شهروندان جزیره پرنسس ادوارد در ماشین و خانه های خود لوازمی همچون پتو، شمع و کبریت، چراغ قوه، جعبه کمک های اولیه و برف پارو و… را مهیا ساخته اند تا در شرایط بحرانی بتوانند نیاز های اولیه خود را برطرف کنند.

اما در کنار سختی هایی که در فصل زمستان وجود دارد، زیبایی های ظاهری می تواند جلوه ای زیبا و خاص به این شهر ببخشد و مناظر بسیار تماشایی ای را برای شما فراهم کند.

هزینه زندگی در پرنس ادوارد به چه صورت است؟

شما برای آن که بتوانید در این جزیره فعالیت و زندگی کنید نیاز به پرداخت هزینه های بسیار بالایی ندارید و این استان در مقایسه با سایر استان های کانادا از هزینه های مناسب تری برخوردار است. از این رو شما با پرداخت 500 الی 700 دلار در ماه می توانید یک آپارتمان مناسب را در این شهر اجاره کنید و مشغول زندگی خود شوید.

جمع بندی مقاله مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا

در این مقاله که به صورت تخصصی به معرفی و بررسی روش های مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد کانادا پرداختیم، شما می توانید از راه های مختلف نسبت به دریافت اقامت کانادا و جزیره پرنس ادوارد اقدام کنید اما باید شرایط مناسب برای پذیرش را به خوبی مطالعه کنید تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

✅ آیا می توانم از طریق تحصیل اقامت کانادا و جزیره پرنس ادوارد را کسب کنم؟

بله، شرایطی توسط دولت برای فارغ التحصیلان وجود دارد که می توانند به آسانی اقامت جزیره پرنس ادوارد را به دست آورند.

✅ چگونه می توانم به جزیره پرنس ادوارد مهاجرت کنم؟

روش های زیادی برای مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد وجود دارد که در این مقاله به بررسی آن ها پرداخته ایم. تک تک روش ها را با شرایط آن ها مورد بررسی قرار داده ایم.

✅ شرایط زندگی در جزیره پرنس ادوارد به چه صورت است؟

هزینه های زندگی در این جزیره بسیار ساده و آسان می باشد و شما تنها با پرداخت مبلغ بسیار کمی در ماه می توانید اقدام به اجاره یک آپارتمان کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.