مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

0

برای مهاجرت به بهترین کشورهای اروپا راه های متفاوتی وجود دارد. یکی از این راه ها، مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری است. با توجه به قوانین خاصی که انگلستان دارد سرمایه گذاری در آن، شرایطی را می طلبد که ما در اینجا قصد داریم به آن بپردازیم.

باید بدانید انگلستان یکی از کشورهایی است که در زمینه های گوناگون از قبیل سرمایه گذاری ملکی، ثبت شرکت و خرید اوراق دولتی، مهاجر جذب می کند.

هر کدام از روش های سرمایه گذاری شرایطی دارند که ما آنها را با توجه به شرایط عمومی، شرایط اقامت، ویزا و سرمایه مورد نیاز، مزایا و معایب در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای آشنایی با یک سود دهی عالی در مطرح ترین کشور اروپا همراه ما باشید.

شرایط عمومی مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

به طور کلی کشور انگلستان پذیرای افرادی است که در این کشور عاملی برای رشد محسوب شوند. رهبران تجاری دنیا اکثرا افرادی انگلیسی هستند و این یکی از ساده ترین مزایای عمومی برای ورود به بازار اتحادیه اروپا محسوب می شود.

از دلایل فوق العاده مبتنی بر شرایط عمومی برای سرمایه گذاری در انگلستان باید به رتبه بندی این کشور در اتحادیه اروپا و جهان اشاره کرد. انگلستان از نظر رتبه بندی بانکی در مقام ششم جهانی قرار دارد.

انگلستان برای کسانی که تمایل به خرید ملک دارند، تسهیلات خاصی را ارائه می دهد. به نوعی ثبت املاک در انگلستان به مراتب ساده تر از کشورهایی چون ایتالیا، فرانسه، آلمان و ایرلند است. همچنین جالب است بدانید که بزرگ ترین مرکز و مرجع مالی جهان در شهر لندن قرار دارد که به نوعی سایر مراکز را در جهان پوشش می دهد.

علاوه بر موارد مذکور، انگلستان به دلیل وجود پایگاه های تحقیقاتی پیشرفته و با کیفیت بالا، به عنوان پر بازدید ترین مکان تجاری شناخته شده است. این مزیت به سبب انواع نوآوری های اقتصادی در این کشور، باعث شده است تا رتبه دوم جهانی را کسب کند.

 

استانداردهای اساسی برای مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

یکی از شروط عقلی در امر سرمایه گذاری، بررسی وضعیت دقیق محل سرمایه گذاری است. برای بررسی این موضوع باید استاندارد های اساسی برای انجام این کار را در نظر گرفت. در ادامه به چند نمونه از اساسی ترین فاکتورهای سرمایه گذاری در انگلستان خواهیم پرداخت.

نرخ فساد در کشور انگلستان

انگلستان یکی از کشورهایی است که از سال 2008 تا سال 2018 دارای نوسانات متفاوتی از نرخ فساد است. در واقع این نرخ همواره در جریانی رو به پایین در حال حرکت است. البته که در برخی مواقع دلایلی سبب رشد این نرخ شده است.

برای کسی که قصد سرمایه گذاری در انگلستان را دارد، اطلاع از نرخ فساد بسیار ضروری است. این موضوع اطلاعات بسیاری در زمینه ایجاد کسب و کار، سرمایه گذاری و تجارت در اختیار شخص متقاضی قرار می دهد.

جالب است بدانید نرخ بیکاری و فساد در انگلستان به گونه ای است که شرایط پذیرش سرمایه گذار، بدون در نظر داشتن شرایط تابعیت امر بسیار پیچیده ای نیست. اگر به دنبال آنالیز دقیقی هستید؛ با یک وکیل مجرب مهاجرتی مشورت داشته باشید.

امکان وجود خطر سلب مالکیت برای مهاجران

با توجه به نظام قضایی و اقتصادی کشور انگلستان، امکان وجود خطر سلب مالکیت در زمان مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری بسیار پایین است.

این نرخ از سال 2014 تا 2019 عددی برابر 1.0 را دنبال می کند. باید بدانید که این عدد در واقع نشانگر میزان تصرفی است که در مقابل افراد فاقد شرایط سرمایه گذاری صورت گرفته است. بنابراین با برنامه ریزی و مشاوره دقیق، سرمایه گذاران بدون هیچ نگرانی و دغدغه مازاد، می توانند در جذاب ترین کشور از نظر جذب سرمایه گذاری، مهاجرت خود را تضمین کنند.

کنترل و نظارت بر اموال یا سرمایه های مهاجر

برای افرادی که پیشرفت سرمایه گذاری در پهنای قانون و اعتماد به بخش خصوصی را کمکی بزرگ به اقتصاد می دانند، کنترل و نظارت قانونی یک مزیت است.

مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری برای یک مهاجر به میزان درگیری قوانین دولتی کشور میزبان، بستگی شدیدی دارد. این قوانین می تواند گاهی به نفع و گاهی در صدد کاهش سود سرمایه گذار خود را نشان دهند.

با توجه گزارشات کارشناسان، نرخ کنترل و نظارت به منظور جلوگیری از فساد و تصرف سرمایه در انگلستان، همواره رو به رشد بوده است . این نرخ در سال 2016 به عددی برابر با 1.85 رسیده است و در سال 2018 به مقدار 0.10 کاهش داشته است.

بر اساس آیین نامه ها، قوانین و گزارشات موجود، نرخ مذکور تا سال های آینده، اعدادی کمتر را نیز تجربه خواهد کرد.

شاخص های اقتصادی برای مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

سه شاخص اساسی برای بررسی وضعیت اقتصادی هر کشور در حالت کلی وجود دارد. این سه شاخص شامل تورم، تولید ناخالصی داخلی و مالیات می شود. باید بدانید که در هر سه شاخص مذکور، انگلستان از سال 2008 تا کنون نمودار های قابل توجهی را از خود نشان داده است.

در نرخ تولید ناخالصی داخلی با میزان رشد بالای 5 هزار پوندی در طول سال 2009 الی 2018 مواجه هستیم. این نرخ از عدد 36 هزار به بالای 40 هزار در طول این سال ها رسیده است.

نوشته های مرتبط
نوشته های مرتبط

رشته مشاوره در خارج از کشور

حقوق ماما در عمان

در زمینه مالیات که یکی از مهم ترین عوامل برای مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری محسوب می شود با کاهش نرخ 37 به 33 از سال 2009 تا 2014 و افزایش نرخ 33 به 33.69 تا سال 2017 مواجه هستیم. این نرخ با توجه به مزایای سرمایه گذاری خارجی و میزان پرداخت به کشور میزبان، به نسبت سایر کشورها، بسیار متفاوت است.

در نرخ میزان تورم اقتصادی در انگلستان به جز سال 2011 با کاهش عظیمی تا سال 2015 مواجه هستیم. این نرخ از سال 2015 تا 2018 از کمتر از 0.5 به 2.3 رسیده است. در واقع در سال های 2017 تا اکنون، انگلستان در یک ثبات اقتصادی مطلوب به سر می برد.

مهاجرت برای سرمایه گذاری در انگلستان از طریق خرید ملک

حتی اگر در انگلستان قصد زندگی کردن نداشته باشید، می توانید به منظور سرمایه گذاری، ملک خریداری کنید. البته که چنین شرایطی برای افراد مقیم به مدت کمتر از 2 سال، کمی سخت گیرانه است. به گفته کارشناسان و مشاوران، خرید ملک در انگلستان از طریق سرمایه گذاری بسیار آسان است. اما در صورت تقاضای وام، فرد متقاضی مشمول شرایط سخت کاری خواهد شد.

درک کامل از شرایط بازار ملک در کشور انگلستان و شناخت اصول سرمایه گذاری در این کشور نیازمند مطالعه و بررسی دقیق است. به معنای واضح، ندانستن اصول و مبانی موجود در سیستم خرید ملک، می تواند شرایط سختی را رقم بزند. چنین شرایطی برای کسی که در مقابل تاجران بزرگ قرار می گیرد تا بخشی می تواند طبیعی باشد.

به طور کلی در موضوع مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری ملک باید بدانید که با قیمت های متفاوتی طرف هستید.

میانگین قیمت هر متر مربع با توجه به نزدیکی به مرکز شهر یا خارج از آن شامل 4301.90 و 2991.44 پوند به ترتیب می شود. اعداد مذکور با توجه به قیمت گذاری ها در سال 2018 برای هر آپارتمان در انگلستان، قابل توجیه هستند. در مجموع باید بدانید که در کشورهای اروپایی، انگلستان گران ترین قیمت ملک را به خود اختصاص داده است. از همین رو متقاضی نیازمند یک مشاوره اساسی است.

مهاجرت برای سرمایه گذاری در انگلستان از طریق خرید اوراق دولتی

کشور انگلستان به منظور جذب مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری در سال 2008 شرایطی را ابلاغ کرده است. این شرایط به منظور هدفمند سازی اقتصاد کشور با سرمایه خارجی ارائه شده است.

سرمایه گذاران می توانند به همراه خانواده مجوز اقامت و تابعیت انگلستان را دریافت کنند. بر اساس شرایط این کشور در جذب سرمایه گذار خارجی، مبلغ حداقل 2 میلیون پوند از سوی متقاضی باید برای خرید اوراق قرضه پرداخت شود. پس از خریداری اوراق، اجازه اقامت برای تمامی اعضای خانواده در مدت زمان 8 هفته فراهم خواهد شد.

در این نوع از از سرمایه گذاری برای مهاجرت به انگلستان، سرمایه گذاران پس از 5 سال می توانند اقامت دائم و پس از 6 سال می توانند تابعیت این کشور را دریافت کند. از شرایط پایه این روش از مهاجرت باید به 3 ماه نگه داشتن مبلغ 2 میلیون پوندی در حساب متقاضی و تایید منابع سرمایه اشاره کرد.

سن فرد متقاضی باید بالای 18 سال باشد و مشارکت سرمایه گذاری از سوی والدین برای شخص متقاضی امکان پذیر نخواهد بود. به این معنی که اگر منبع مالی متعلق به خود فرد باشد، امکان پذیرش ویزای مهاجرت وجود دارد.

 

مزایا و معایب مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری

برای سرمایه گذاری در انگلستان به عنوان یک مهاجر، تنها 20 الی 30 روز زمان برای ورود به اتحادیه اروپا، زمان نیاز دارید. این زمان در مقایسه با برخی از کشور ها ممکن است کوتاه یا طولانی باشد، اما با توجه به نوع سرمایه گذاری با مدت زمان های متفاوتی مواجه می شوید.

همانطور که اشاره شده باید تمام سرمایه مورد نیاز به منظور مهاجرت متعلق به خود فرد و در حساب شخص متقاضی باشد. چنین اقدامی میزان ریسک سرمایه گذاری را کاهش می دهد.

همچنین شخص متقاضی بر خلاف برخی از روش های مهاجرت به انگلستان، از طریق روش سرمایه گذاری می تواند در مدت زمان کوتاه و به راحتی اقامت خود، همسران و فرزندان زیر 18 سال را به دست بیاورد.

جالب است بدانید در طی کسب ویزای 1tier برای مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری شما از تمامی امکانات و شرایط مرتبط به شهروند انگلستان بودن برخوردار هستید. این یکی از مزایایی است که اقتضای قانونی راحت و بدون دردسر را برای شما فراهم می کند. کسی که قصد دارد با مهاجرت، اقامت دائم و تابعیت دریافت کند، انگلستان می تواند یکی از گزینه های اساسی از طریق سرمایه گذاری خارجی محسوب شود.

نکته بسیار مهم در مزایای مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری به نظارت اساسی دولت بر سرمایه گذار خارجی است. بر این اساس هیچ گونه تخلفی در قبال مهاجر و سرمایه آن در کشور میزبان صورت نخواهد گرفت. اکثر قوانین که منجر به تصرف سرمایه یا اموال سرمایه گذار خارجی می شود، مرتبط به افراد خاطی و متخلف است.

خرده معایب های سرمایه گذاری در انگلستان

در حقیقت مهاجرت به انگلستان از هر طریقی می تواند یک سرمایه گذاری خاص برای آینده محسوب شود. از معایب سرمایه گذاری برای افرادی که قصد شروع این کار دارند، باید به بالا بودن میزان مبلغ سرمایه اشاره کرد. این میزان با توجه به شرایط مالی و میزان اصل سرمایه فرد، مشمول مالیات نیز می شود. در واقع فرد متقاضی باید متناسب با سرمایه وارد شده به انگلستان، به دولت مالیات پرداخت کند.

یکی دیگر از معایب را می توان مرتبط به عدم دریافت اقامت دائم از طریق خرید ملک دانست. البته که این موضوع در کنار انواع دیگر سرمایه گذاری ها با در نظر گرفتن شرایط زندگی در انگلستان قابل حل است.

 

از کدام روش برای شروع مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری استفاده کنیم؟

برای بررسی دقیق راه های سرمایه گذاری در انگلستان مشاوره با یک کادر مجرب، از الزامات اولیه فرد متقاضی تلقی می شود. برای مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری همانطور که اشاره شد روش های مختلفی وجود دارد.

روش خرید اوراق قرضه، روش خرید ملک و روش سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی از مهم ترین روش های سرمایه گذاری در انگلستان محسوب می شود. برخی از کارشناسان پیشنهاد می دهند که از روش خرید اوراق به جای خرید ملکه استفاده کنید، اما حقیقت ماجرا این است که مشاوران و وکلای ما در موسسه مهاجرتی رهپویان مهاجر پیشنهادات دقیق تری دارند.

پیشنهادات ما مبتنی بر بررسی های دقیق و جزیی تر تمامی فاکتورها، شاخص ها و شرایط متقاضی است. برای استفاده از اطلاعاتی که می توانیم به طور واضح در اختیارتان بگذاریم، تنها کافی است با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.