بهترین دانشگاه های استان نیوبرانزویک کانادا (معرفی و بررسی)

0

بهترین دانشگاه های استان نیوبرانزویک کانادا را در این مقاله بررسی و به شما معرفی خواهیم کرد.

بی شک تحصیل در کانادا آرزوی فردی هر دانشجویی است تا بتواند روند رو به رشد و مناسبی از فرایند تحصیلی خود را در یکی از بهترین دانشگاه های دنیا سپری کند. از این رو کشور کانادا دارای استان های متعدد و ایده آلی است که می تواند شرایط تحصیلی بسیار مناسبی را برای دانشجویان وقت فراهم کند و به همین دلیل مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل با استقبال خوبی روبرو شده است. در این مقاله از وبسایت رهپویان مهاجر قصد معرفی و بررسی بهترین دانشگاه های استان نیوبرانزویک کانادا را خواهیم داشت تا شما بتوانید درک مناسب تری از دانشگاه های این استان کسب کنید. هچنین در صورت پذیرش در این دانشگاه ها می توانید شرایط اقامت خود را نیز به آسانی فراهم کنید و شهروندی کانادا را اخذ کنید.

اما در این قسمت در ابتدا به استان نیوبرانزویک نگاهی می اندازیم و در نهایت به معرفی مزایا و ویژگی های این استان خواهیم پرداخت در کنار این موارد بهترین دانشگاه های استان نیوبرانزویک را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهیم. در این مقاله به معرفی 2 پردیس داشنگاهی معتبر و بسیار ایده آل استان نیوبرانزویک کانادا خواهیم پرداخت و به صورت کامل تمامی موارد را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد.

کمی با استان نیوبرانزویک بیشتر آشنا شویم

یکی از سرسبزترین استان های کانادا، نیوبرانزویک بوده که بیش از 80 درصد از وسعت آن توسط جنگل ها به بهترین و زیباترین حالت ممکن پوشیده شده است. این استان به دلیل برخورداری از طبیعتی بکر و بسیار زیبای همواره خواستگاه مهاجران زیادی از اقسام نقاط مختلف کشور می باشد.

در این استان چندین جزیره ساحلی وجود دارد که جذابیت های دیدنی این استان را به طرز بسیار شگفت انگیزی افزایش داده است، در حالت کلی مناطق طبیعی، دیدنی و بکر در استان نیوبرانزویک به وفور دیده می شود که این موضوع در جذب گردشگر و مهاجر تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

مرکزیت این استان شهر فردریکتون (Fredericton) است که یکی از شهر های پرجمعیت این منطقه محسوب می شود، در کنار این شهر می توان به شهر های سنت جان و منکتان به عنوان دیگر شهر های مهم و پرجمعیت این استان اشاره نمود.

در نیوبرانزویک دو زبان رسمی وجود دارد که مردمان این استان از آن دو زبان برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند، طبق آمار و اطلاعات به دست آمده می توان بیش از 35 درصد جمعیت 750 هزار نفری این استان را در دسته زبان اول و رسمی این کشور یعنی فرانسه دسته بندی نمود و مابقی جمعیت نیز به زبان انگلیسی تسلط کافی ای دارند و به عنوان زبان دوم و رسمی این کشور آن را به رسمیت می شناسند.

در استان نیوبرانزویک و دانشگاه های آن شما می توانید افراد بین المللی زیادی را مشاهده کنید که به برای تحصیل و اقامت به این استان مهاجرت کرده اند، طبق آمار های به دست آماده این استان میزبان بیش از 100 ملیت مختلف است که در حوزه های تحصیلی، کاری و… در این استان سکونت دارند.

ما در ادامه به معرفی و بررسی برخی از مزایای تصحیلی و حضور در استان نیوبرانزویک خواهمی پرداخت و در نهایت به معرفی بهترین دانشگاه های آن می پردازیم.

همچنین اگر شما نیاز به خدمات اقامتی و مهاجرتی دارید می توانید از طریق وبسایت رهپویان مهاجر با ما در ارتباط بوده تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن، آن نتیجه ایده آل و منحصر به فرد را برای شما رقم بزنیم.

مهاجرت به نیوبرانزویک

معرفی و بررسی مزایای تحصیلی در استان نیوبرانزویک کانادا

همان طور که اشاره نمودیم این دانشگاه دارای مناظر طبیعی بسیار بکر و زیبایی است که این مورد باعث افزایش میزان محبویت دانشجویان و مهاجران می شود. به صورت سالانه تعداد زیادی از افراد از اقسام نقاط مختلف جهان برای فعالیت هایی نظر سرمایه گذاری، تحصیل و… به این استان مهاجرت می کنند.

در استان نیوبرانزویک نیز همانند سایر استان های دیگر، شرایط ویژه ای برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت و شما را با مهم ترین مزایای حضور در این استان اشنا می کنیم.

  1. تحصیل در استانی که پذیرای دانشجویانی با زبان فرانسوی است.
  2. هزینه های زندگی در این استان در مقایسه با سایر استان های دیگر به مراتب کمتر و ایده آل تر است.
  3. مردمانی خون گرم و بسیار مهربان نیوبرانزویک می توانند تجربه ایده آلی را برای شما در صورت سکونت در این استان، فراهم آورند.
  4. محیط های طبیعی و بسیار زیبای این استان می تواند روح شما را تسکین دهد.
  5. و…

بهترین دانشگاه های استان نیوبرانزویک

شرایط حمل و نقل در استان نیوبرانزویک به چه صورت است؟

برای دانشجویان و ساکنین استان نیوبرانزویک توسط دولت کارت هایی ارائه شده است که آن ها تنها با پرداخت 66 دلار در ماه می توانند به صورت نامحدود از خدمات حمل و نقل استفاده کنند. از این رو بخشی از هزینه های جانبی همانند بلیط اتوبوس، مترو و… پس انداز می شود.

شرایط اجاره خانه و مسکن در نیوبرانزویک چگونه است؟

یکی از دغدغه های مهاجرانی که به استان نیوبرانزویک کانادا مهاجرت می کنند، بی شک اجاره مسکن وآپارتمان در این شهر است. اما جالب است بدانید هزینه های ناشی از پرداخت مسکن در این استان در مقایسه با سایر استان های دیگر بسیار مناسب و ایده آل است.

شما برای تهیه و خرید خانه در استان نیوبرانزویک تنها به مبلغی در حدود 150 هزار دلار نیاز دارید و این رقم در صورتی است که اگر شما بخواهید در تورنتوی کانادا منزلی را خریداری کنید باید مبلغی در حدود 800 هزار دلار پرداخت کنید.

اگر قصد تهیه و خرید یک خانه مجزا را نداشته باشید می توانید آن را اجاره کنید که رقم اجاره خانه در استان نیوبرانزویک چیزی در حدود 300 الی 500 دلار در ماه است.

آب و هوای استان نیوبرانزویک چگونه است؟

این استان به دلیل قرارگیری در یک منطقه بسیار مناسب و ایده آل دارای آب و هوای خاصی نیز می باشد. به صورتی که آب و هوای آن مرطوب بوده و در زمستان بسیار سرد و در تابستان نیز نسبتا گرم می باشد. کمترین دمایی که در فصل زمستان از این استان به ثبت رسیده است در واقع به عدد 4- درجه سانتی گراد می رسد.

بررسی میزان شهریه در استان نیوبرانزویک

مورد دومی که می تواند دغدغه اصلی افراد در نظر گرفته شود، شرایط هزینه ها و شهریه های دانشگاه است. همان طور که اجراه خانه و شرایط زندگی در این استان مطلوب می باشد، هزینه های ناشی از شهریه نیز در مقایسه با سایر استان های دیگر کمی معقول تر و ایده آل تر می باشد.

به عنوان مثال هزینه تحصیل در استان نیوبرانزویک بنا به نوع و انتخاب رشته تحصیلی در مقاطع مختلف می تواند در سال چیزی در حدود 15 الی 30 هزار دلار باشد که این رقم بسیار منصفانه و ایده آل است.

نوشته های مرتبط

آزمون GRE چیست؟

دانشگاه ویکتوریا

نوشته های مرتبط

آزمون GRE چیست؟

دانشگاه ویکتوریا

بهترین دانشگاه های استان نیوبرانزویک

بررسی کالج های دانشگاهی استان نیوبرانزویک

علاوه بر دانشگاه های معتبری که در این استان وجود دارد، کالج هایی نیز راه اندازی شده است تا سطح کیفیتی تدریس در این استان به شدت افزایش یابد. از این رو می توان به کالج های زیر به عنوان بهترین کالج های این استان اشاره نمود که هرکدام از آن ها شرایط خاص و منحصر به فرد خود را برای پذیرش دارند.

New Brunswick Community College

Collège communautaire du Nouveau-Brunswick

New Brunswick College of Craft and Design

Maritime College of Forest Technology

private occupational training institutions

معرفی و بررسی بهترین دانشگاه های استان نیوبرانزویک کانادا

هرساله افراد بسیار زیادی از اقسام نقاط مختلف کشور برای تحصیل در استان نیوبرانزویک وارد این کشور می شوند اما متاسفانه به دلیل عدم آشنایی با دانشگاه های این استان دچار سردرگمی می شوند. ما در ادمه در تیم رهپویان مهاجر می خواهیم به معرفی و بررسی بهترین دانشگاه های استان نیوبرانزویک کانادا بپردازیم و شما را با مزایا و ویژگی های این دانشگاه ها آشنا کنیم.

بهترین دانشگاه های استان نیوبرانزویک

معرفی و بررسی دانشگاه نیوبرانزویک

اولین و مهم ترین دانشگاهی که در استان نیوبرانزویک وجود دارد، دانشگاه نیوبرانزویک است که در سال 1785 در این استان تاسیس شد و تا به امروز موفق به کسب دست آورد های تحصیلی بسیار تاثیر گذاری در دنیا شده است. همان طور می توان این دانشگاه را به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های انگلیسی زبان در کشور کانادا دانست.

دانشجویان زیادی در مقاطع تحصیلی مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که تعداد آن ها از 15 هزار نفر نیز گذشته است که بخش عمده آن را دانشجویان خارجی تشکیل می دهد که از بیش از 100 کشور دنیا در این دانشگاه گرد هم آمده اند تا بتوانند فرایند تحصیلی خودشان را به بهترین حالت ممکن سپری کنند.

تا به امروز در این دانشگاه شاهد بیش از 70 هزار دانشجو بوده ایم که در رشته های مختلف فارغ التحصیل شده اند که حدود 30 هزار نفر آن ها در حال حاضر در استان نیوبرانزویک سکونت داشته و به کار و اشتغال مشغول می باشند.

این دانشگاه از کمپ های مختلفی تشکیل شده است که مهم ترین آن ها کمپ های Fredericton و Saint John هستند که تعداد دانشکده های آن ها به بیش از 15 دانشکده می رسد که در آن ها بیش از 100 رشته در مقاطع تحصیلی مختلف در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

در کمپ Fredericton رشته هایی که وجود دارد، عبارت هستند از: هنر، مدیریت بازرگانی، علوم کامپیوتر، آموزش و پرورش، مهندسی، مدیریت زیست محیطی و جنگلداری، حرکت شناسی، حقوق، پرستاری، کالج علوم رنسانس.

در سوی دیگر در کمپ Saint John لیست رشته ها و برنامه هایی که در آن ها وجود دارد، عبارت است از هنر،بازرگانی، علوم کاربردی، علوم مهندسی که دانشجویان زیادی در حال تحصیل در این دو کمپ می باشند. تعداد اساتید، کارکنان و دانشجویانی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند از مرز 5 هزار نفر نیز گذشته است که تمامی آن ها به صورت تمام وقت و یا نیمه وقت در این دانشگاه در حال خدمت رسانی هستند.

موسسه زبان و دانشکده Saint John به صورت سالانه میزبان تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی در رشته های مختلف است که هدف اصلی آن پیشرفت مهارت های اجرایی در زبان انگلیسی می باشد. جالب است بدانید نرم افزار Google Earth توسط مهندسان و دانشجویان این دانشگاه کار می کند و امروزه می توان به عنوان یکی از بهترین نرم افزار های موقعیت یابی از آن یاد نمود.

بهترین دانشگاه های استان نیوبرانزویک

معرفی و بررسی دانشگاه مانت آلیسون

از دیگر دانشگاه های ممتاز و برتر استان نیوبرانزویک می توان به دانشگاه مانت آلیسون اشاره نمود. این دانشگاه در سال 1839 توسط فردی به نام چارلز فردریک آلیسون راه اندازی شد. این پردیس دانشگاهی با معماری خاص و زیبای خود در یکی از شهر های استان نیوبرانزویک به نام Sackvile قرار گرفته است.

این دانشگاه هرساله میزبان تعداد بسیار زیادی از دانشجویان بین المللی است که از بیش از 60 کشور مختلف دنیا برای ادامه فرایند تحصیلی خود در این دانشگاه گرد هم آمده اند. تمرکز و اولویت اصلی این دانشگاه، رشته های مقطع کارشناسی است که در دسته های مختلفی قرار می گیرند.

طبق تحقیقات به دست آمده، تعداد دانشجویان این دانشگاه بیش از 3 هزار نفر می باشد که تعداد بسیاری از آن ها جزئی از دانشجویان بین المللی هستند که به این کشور مهاجرت کرده اند.

در این دانشگاه به ازای هر 17 دانشجو یک استاد وجود دارد که با بهترین حالت ممکن و برخورداری از شرایط ایده آل به برگزاری کلاس های می پردازند که این دانشگاه در 5 شاخه کارشناسی و یک شاخه کارشناسی ارشد به جذب دانشجویان داخلی و خارجی می پردازد.

دانشگاه آلیسون در یک محیط بسیار سرسبز و زیبا به وسعت 30 هکتار قرار گرفته و دارای 8 خوابگاه دانشجویی بسیار تمیز و منحصر به فرد می باشد.

جمع بندی مقاله بهترین دانشگاه های استان نیوبرانزویک کانادا

در این قسمت از وبسایت رهپویان مهاجر به معرفی و بررسی بهترین دانشگاه های استان نیوبرانزویک کانادا پرداختیم و شما را با 2 پردیس دانشگاهی این استان اشنا نمودیم. حال اگر سوالی در خصوص تحصیل در نیوبرانزویک کانادا دارید می توانید در زیر همین پست برای ما نظر خودتان را یادداشت کنید و یا اینکه از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما بتوانند در کمترین زمان ممکن، به تمامی سوالات تحصیلی و مهاجرتی شما پاسخ دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.