مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP

0

                    مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP

اطلاعات کلی در مورد استان آلبرتا کانادا

استان آلبرتا یکی از استان های غربی کشور کانادا است که بیش از 4 میلیون نفر جمعیت دارد. مهم ترین شهرهای این استان شهرهای ادمنتون و کلگری است. این استان از سبزترین استان های کانادا است و به دلیل جمعیت زیاد مهاجران زبان های فرانسوی، آلمانی، هلندی، اوکراینی نیز علاوه بر زبان اصلی انگلیسی رواج دارد. استان آلبرتا از فعال ترین استان های کانادا از نظر شرایط اجتماعی و اقتصادی است. متقاضیان از طریق روش های مختلف می توانند به این استان سبز و پویای کانادا مهاجرت کنند.

کارشناسان تولید محتوای موسسه مهاجرتی و حقوقی رهپویان مهاجر تلاش کرده اند تا در این مقاله اطلاعات لازم در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP را به متقاضیان ارائه دهند و همه جزئیات مورد نیاز در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP را به طور دقیق شرح دهند.

شرایط کلی مهاجرت استانی به کانادا

برنامه های مهاجرتی استانی کانادا توسط اداره مهاجرت کانادا و با هدف تامین نیروهای انسانی ماهر و متخصص برای هر استان برنامه ریزی شده است. بر اساس این برنامه های مهاجرت استانی اداره های مهاجرت استانی متقاضیان واجد شرایط را به اداره مهاجرت کانادا معرفی می کنند و اداره مهاجرت کانادا بر اساس نیاز آن استان مجوز اقامت دائم کانادا را برای این متقاضیان صادر می کند. به طور کلی بر اساس برنامه های استانی کانادا شرایط مهاجرت استانی به کانادا و از جمله مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP شامل موارد زیر می باشد:

  • بر اساس دارا بودن نیروهای کاری ماهر و باتجربه

متقاضیان باید دارای سوابق کاری درخشان در حوزه شغلی، سن مناسب، تحصیلات مناسب و مدرک زبان معتبر باشد. متقاضیان با دارا بودن شرایط لازم می توانند مجوز اقامت دائم را از روش مهاجرت به کانادا از طریق کار برای خود و خانواده خود اخذ کنند.

  • بر اساس دارا بودن سرمایه لازم

متقاضیان با دارا بودن سرمایه لازم برای کارآفرینی در هر استان می توانند بر اساس برنامه مورد نظر اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. علاوه بر دارا بودن سرمایه لازم متقاضیان باید دارای طرح کارآفرینی سودآور و همچنین کارآفرینی برای افراد بومی آن استان نیز باشند. متقاضیان واجد شرایط می توانند مجوز کار و اقامت خود و خانواده خود را برای اقامت در کانادا دریافت کنند.

  • بر اساس دارا بودن ویزای تحصیلی کانادا

متقاضیانی که دارای شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های مهاجرتی کاری هر استان نمی باشند، می توانند با اخذ ویزای تحصیلی در دانشگاه های این کشور تحصیل کنند و پس از فارغ التحصیلی با اخذ مجوز کار بر اساس برنامه های مهاجرتی هر استان درخواست خود برای اخذ مجوز اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

شرایط مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP

برنامه مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP مختص متقاضیانی است که دارای مهارت کاری لازم و سوابق کاری و حرفه ای می باشند. متقاضیان با این برنامه مهاجرتی می توانند نامینیت Nominate شوند و در صورت انتخاب شدن از طرف این استان در برنامه سیستم اکسپرس اینتری فدرال در حدود 600 امتیاز را کسب کنند و شرایط لازم را برای اخذ اقامت کانادا فراهم کنند.

انواع برنامه مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP

برنامه مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP شامل 3 برنامه زیر می باشد که در ادامه به توضیح خلاصه هر یک از این برنامه ها خواهیم پرداخت.

  1. برنامه فرصت آلبرتا Alberta Opportunity Stream 
  2. برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا Alberta Express Entry Stream
  3. برنامه کشاورزان خوداشتغال آلبرتا  Self-Employed Farmer Stream

1.برنامه فرصت آلبرتا Alberta Opportunity Stream 

متقاضیانی که در استان آلبرتا مشغول کار و اشتغال می باشند، می توانند از طریق این برنامه برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند. علاوه بر این متقاضیانی که از دانشگاه ها یا موسسه های آموزشی این ایالت فارغ التحصیل شده اند، می توانند از طریق این برنامه برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهند. البته برنامه فرصت آلبرتا یا Alberta Opportunity Stream در سال 2018 جایگزین برنامه های استخدام استراتژیک Strategic Recruitment Stream و کارفرما محور Employer-Driven Stream  شده است.

شرایط مهاجرت از طریق برنامه فرصت آلبرتا Alberta Opportunity Stream 

متقاضیان برای مهاجرت به استان آلبرتا از طریق برنامه فرصت آلبرتا باید دارای شرایط زبانی، تحصیلات و سوابق کاری باشند. بر این اساس در این بخش به ارائه شرایط لازم برای مهاجرت از طریق برنامه فرصت آلبرتا می پردازیم:

  • دارا بودن تحصیلات لازم

متقاضیان باید دارای حداقل مدرک دیپلم دبیرستان کانادا و یا معادل این مدرک در کشور خود باشند. متقاضیان دارای مدرک دیپلم دبیرستان ایرانی باید مدارک خود را برای معادل سازی به موسسه های ارزیابی مدارک معتبر کانادا ارائه دهند.

  • دارا بودن سوابق کاری

متقاضیان باید دارای مجوز کار در مشاغل مربوط باشد و در زمان ارائه درخواست در شغل مورد نظر مشغول کار باشد. در واقع متقاضی باید در حدود یک سال از 18 ماه گذشته را به کار در این شغل فعلی مشغول باشد.

  • دارا بودن مدرک زبان

متقاضیان برای شرکت در برنامه مهاجرتی آلبرتا باید دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه در همه مهارت های شنیداری، نوشتاری، خوانداری و درک مطلب باشد و دارای مدرک معادل CLB5 باشد.

2.برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا Alberta Express Entry Stream

برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا Alberta Express Entry Stream از جمله برنامه سیستم اکسپرس اینتری کانادا است که مختص متقاضیان واجد شرایط از لحاظ کاری، تحصیلی و وابستگی های خانوادگی به این استان می باشد. متقاضیان با دارا بودن شرایط لازم می توانند اطلاعات شخصی خود را در پروفایل مهاجرتی در سیستم اکسپرس اینتری فدرال ثبت کنند و دولت استانی آلبرتا متقاضیان مناسب را انتخاب کرده و برای آن ها دعوت نامه NOI ارسال می کند.

  • متقاضیان باید مدارک لازم را برای مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP ارسال کنند. اگر مدارک و شرایط متقاضی مورد تایید قرار گیرد، استان آلبرتا متقاضی را به عنوان نامینیت Nominate انتخاب می کند و بر این اساس واجد شرایط اخذ 600 امتیاز در برنامه سیستم اکسپرس اینتری فدرال می شوند.
  • در مرحله بعد دولت فدرال برای متقاضی نامینیت شده دعوتنامه کاری صادر می کند و متقاضی می تواند برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کند.

شرایط مهاجرت از طریق برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا Alberta Express Entry Stream

متقاضیان برای مهاجرت از طریق برنامه اکسپرس اینتری باید دارای یک پروفابل فعال در سیستم اکسپرس اینتری فدرال باشند و تمایل خود به مهاجرت به آلبرتا را در این پروفایل اعلام کنند. علاوه بر این شغل متقاضی باید از جمله مشاغل مورد نیاز در فهرست مشاغل استانی آلبرتا باشد و دارای حداقل 300 امتیاز در سیستم امتیازبندی جامع باشد. بر این اساس متقاضیان باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

  • دارای یک پیشنهاد کاری از کارفرمایی در استان آلبرتا باشد.
  • دارای سوابق کاری در استان آلبرتا باشد.
  • دارای مدرک فارغ التحصیلی از یک دانشگاه و موسسه آموزشی معتبر از استان آلبرتا باشد.
  • دارای پدر، مادر، فرزند، برادر و یا خواهر مقیم کانادا و یا شهروند استان آلبرتا باشد.

3.برنامه کشاورزان خوداشتغال آلبرتا  Self-Employed Farmer Stream

برنامه کشاورزان خوداشتغال آلبرتا  Self-Employed Farmer Streamمختص متقاضیانی است که دارای مهارت کافی در حوزه علوم کشاورزی هستند و یا برای خرید مزرعه کشاورزی دارای سرمایه کافی می باشند. استان آلبرتا به دلیل طبیعت بی نظیر و کشتزارهای وسیع دارای قابلیت های فراوان برای کار در حوزه کشاورزی می باشد. بر این اساس دولت این استان برای تسهیل مهاجرت متقاضیان علاقمند به کار در حوزه کشاورزی و یا سرمایه گذاری در خرید مزرعه و یا مهارت در گسترش مزرعه داری شرایط لازم را فراهم کرده است.

  • از جمله شرایط مهم برای مهاجرت به استان آلبرتا بر اساس برنامه کشاورزان خوداشتغال آلبرتا  Self-Employed Farmer Stream دارا بودن مهارت و تجربه کافی در حوزه کشاورزی می باشد.
  • متقاضیان برای اخذ اقامت دائم کانادا بر اساس برنامه کشاورزان خوداشتغال آلبرتا  Self-Employed Farmer Stream باید دارای تجربه و سرمایه کافی برای اداره مزرعه باشند.
  • متقاضیان برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کشاورزان خوداشتغال آلبرتا  Self-Employed Farmer Stream باید از ابتدا قصد سکونت و زندگی در استان آلبرتا را داشته باشند.

شرایط مهاجرت از طریق برنامه کشاورزان خوداشتغال آلبرتا  Self-Employed Farmer Stream

از جمله شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی کشاورزان استان آلبرتا دارا بودن تجربه کافی در مدیریت مزرعه و دارا بودن سرمایه لازم را می توان نام برد. متقاضی پس از اخذ گواهی از استان آلبرتا می تواند مجوز اقامت دائم و مجوز کار در استان آلبرتا را دریافت کند. یکی از شرایط مهم مهاجرت از طریق این برنامه سرمایه گذاری در خود استان آلبرتا می باشد. متقاضیان برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کشاورزان خوداشتغال آلبرتا باید دارای شرایط زیر باشند:

  • دارا بودن تجربه و سوابق کاری در مدیریت مزرعه

متقاضی برای اثبات دارا بودن سوابق کاری درخشان در حوزه مزرعه داری باید مدارک تحصیلی و دوره های آموزشی در حوزه کار کشاورزی و مزرعه داری را ارائه دهد. علاوه بر این متقاضی باید دارای طرح و برنامه کاری برای خوداشتغالی در حوزه کشاورزی باشد که پس از اجرا با سوددهی همراه است. متقاضی همچنین باید مدارک و گواهی های مالی را ارائه دهد که یک موسسه مالی کانادایی قصد حمایت مالی وی از لحاظ کار کشاورزی را دارد.

نوشته های مرتبط

درآمد علوم آزمایشگاهی در کانادا

بهترین گرایش MBA برای مهاجرت

درآمد نقاش ساختمان در کانادا

نوشته های مرتبط

درآمد علوم آزمایشگاهی در کانادا

بهترین گرایش MBA برای مهاجرت

درآمد نقاش ساختمان در کانادا

  • دارا بودن سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی

متقاضی برای مهاجرت از طریق برنامه خوداشتغالی کشاورزی استان آلبرتا باید در حدود 500 هزار دلار کانادا را برای این کار سرمایه گذاری کند. علاوه بر این متقاضی باید دارای دارایی خالص 500 هزار دلار کانادا باشد و یا از طریق منابع مالی مختلف دارا بودن این میزان را اثبات کند.

  • دارا بودن برنامه و طرح در حوزه کشاورزی

متقاضی علاوه بر دارا بودن سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی باید دارای طرح تجاری خوداشتغالی سودآور باشد. دولت استانی آلبرتا از میان برنامه های متعدد خوداشتغالی در حوزه کشاورزی طرح و برنامه ای را انتخاب می کند که پس از اجرا به سوددهی برسند و به رشد و توسعه صنعت کشاورزی استان آلبرتا کمک کنند.

برنامه استخدام استراتژیک آلبرتا

برنامه استخدام استراتژیک آلبرتا Alberta Strategic Recruitment Stream برنامه ای است که بر اساس آن متقاضیان بدون حمایت کارفرمایان می توانند برای درخواست مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP اقدام کنند. برنامه استخدام استراتژیک استان آلبرتا گرچه در حال حاضر متوقف شده است اما برای اخذ اقامت دائم کانادا شامل 3 گروه زیر می باشد.

  • گروه کسب و کارهای اجباری و اختیاری Compulsory and Optional Trades Category 

متقاضیانی که با دارا بودن سرمایه کافی دارای گواهی انتخاب استان آلبرتا یا یک گواهی معتبر برای تجارت می باشند، می توانند برای این برنامه مهاجرتی اقدام کنند. متقاضی باید در زمان درخواست دارای یک مجوز کار معتبر باشد و در یکی از مشاغل اختیاری یا اجباری مشغول به کار باشد.

  • گروه مشاغل مهندسی Engineering Occupations Category 

 مهندسان، طراحان و تهیه کنندگانی که دارای سابقه ی کار در آلبرتا می باشند و در حال حاضر در یکی از این مشاغل ذکر شده مشغول کار می باشند، می توانند برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق این برنامه درخواست دهند.

  • گروه نیروهای کار دارای تحصیلات عالی Post Graduate Worker Category 

متقاضیانی که از یکی از موسسه های آموزش های عالی در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا در استان آلبرتا فارغ التحصیل شده اند و در حال حاضر با دارا بودن مجوز کار در آلبرتا مشغول به کار هستند، می توانند از طریق این برنامه برای مهاجرت به استان آلبرتا اقدام کنند.

برنامه کارفرما محور استان آلبرتا

برنامه کارفرما محور استان آلبرتا Alberta Employer-Driven Stream به کارفرمایان مجوز لازم برای انتخاب نیروهای AINP را برای مهاجرت به کانادا ارائه می دهد. این برنامه که در حال حاضر متوقف شده است مختص 3 گروه از متقاضیان برای مهاجرت به کانادا می باشد:

  • گروه نیروی متخصص Skilled Worker Category 

برنامه اسکیل ورکر کانادا مختص متقاضیانی است که دارای یک پیشنهاد کار دائمی و تمام وقت در یک حوزه تخصصی شغلی می باشند. متقاضیان واجد شرایط نباید در زمان درخواست در حال کار در استان آلبرتا باشند.

  • گروه فارغ التحصیلان بین المللی International Graduate Category 

این برنامه مختص متقاضیانی است که از یکی از دوره های آموزش عالی در کانادا فارغ التحصیل شده اند و دارای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی می باشند. از جمله دیگر شرایط این برنامه این است که متقاضی از یک کارفرمای اهل استان آلبرتا یک پیشنهاد کار تمام وقت دریافت کرده باشد.

  • گروه نیروی نیمه -متخصص Semi-Skilled Worker Category 

این برنامه مختص متقاضیانی است که از یکی از کارفرمایان استان آلبرتا پیشنهاد کار تمام وقت و دائمی دریافت کرده باشند. پیشنهاد کاری باید در حوزه کار نمیه تخصصی متقاضی باشد.

مشاغل مورد نیاز استان آلبرتا کدامند؟

متقاضیان بر اساس برنامه مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP و سیستم اکسپرس اینتری می توانند با دارا بودن تجربه شغلی لازم برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند. بر این اساس استان آلبرتا هر سال فهرست کاملی از مشاغلی را که نیاز ندارد را اعلام می کند و متقاضیان می توانند با توجه به این فهرست و عدم وجود شغل خو در این فهرست برای ارائه درخواست اقدام کنند. فهرست مشاغلی که مورد نیاز استان آلبرتا نمی باشد به همراه سطح مهارت کاری NOC( صفر، A، B، C و D) عبارت است از:

  • قانونگذاران با سطح مهارت صفر
  • مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه با سطح مهارت صفر
  • افسران و کادر آتش نشانی با سطح مهارت صفر
  • مدیر سالن های ماساژ با سطح مهارت صفر
  • معلمان دبیرستان با سطح مهارت A
  • معلمان پیش دبستان و مهد کودک و دبستان با سطح مهارت A
  • نویسندگان و مولفان با سطح مهارت A
  • نوازنده های موسیقی و خواننده ها با سطح مهارت A
  • بازیگرها و کارگردان ها با سطح مهارت A
  • نقاش ها و مجسمه سازان و هنرمندان تجسمی با سطح مهارت A
  • وکلا و قضات دادگاه ها با سطح مهارت B
  • دستیار دندانپزشگی با سطح مهارت B
  • مربی ها و مشاغل مذهبی با سطح مهارت B
  • صنعتگرها و ورزشکاران با سطح مهارت B
  • کارکنان املاک و فروشندگان ملک با سطح مهارت B
  • خدمات مراقبت از کودک با سطح مهارت C
  • دستیاران معلم دبستان و دبیرستان با سطح مهارت C
  • راننده های تاکسی و لیموزین با سطح مهارت C
  • کارکنان و مجریان سرگرمی ها و ورزش با سطح مهارت D
  • کارگران برداشت محصول با سطح مهارت D
  • کارگران پرورش آبزیان با سطح مهارت D
  • کارگران کار در معدن با سطح مهارت D

مدارک لازم مهاجرت از طریق برنامه مهاجرتی استانی آلبرتا AINP

گرچه مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های مهاجرتی استانی آلبرتا متفاوت است و برای هر برنامه مدارک مشخصی مورد نیاز است، اما به طور کلی مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه های مهاجرتی فدرال و برنامه مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP عبارت است از:

  • دارا بودن مجوز کار پس از فارغ التحصیلی در کانادا (در صورت وجود)
  • دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • دارا بودن پاسپورت با اعتبار کافی
  • دارا بودن مدرک فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر
  • دارا بودن مدراک اشتغال به کار در استان آلبرتا (در صورت وجود)
  • دارا بودن مدرک وجود خویشاوند و فامیل در استان آلبرتا (در صورت وجود)
  • دارا بودن مدرک استخدام شغلی در استان آلبرتا (در صورت وجود)
  • دارا بودن پیشنهاد شغلی از کارفرمای استان آلبرتا (در صورت وجود)
  • دارا بودن مدارک ورود به برنامه اکسپرس اینتری (در صورت وجود)

شرایط اخذ ویزای همراه برنامه مهاجرتی استانی آلبرتا AINP

متقاضیان با اخذ ویزای اقامت استان آلبرتا کانادا می توانند برای اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود اقدام کنند. در واقع از ابتدای درخواست اقامت استان آلبرتا متقاضی می تواند همزمان با خود برای همسر و فرزندان خود نیز درخواست ویزای اقامت کند. همسر متقاضی با اخذ ویزای همراه می تواند در این استان مشغول کار شود و به صورت تمام وقت به کار و اشتغال بپردازد. فرزندان زیر 21 سال متقاضی نیز می توانند در مدارس دولتی این کشور به رایگان تحصیل کنند.

هزینه های لازم برای مهاجرت از طریق برنامه مهاجرتی استانی آلبرتا AINP

هزینه های مهاجرت به استان آلبرتا بر اساس برنامه های مختلف متفاوت می باشد. اما بر اساس نوع برنامه مهاجرتی متقاضیان باید دارای بودجه و تمکن مالی مناسب برای مهاجرت به این استان سرسبز و زیبای کانادا باشند. بر طبق نوع برنامه مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP هزینه های مهاجرت عبارتند از:

  • اگر متقاضی قصد سرمایه گذاری در خرید مزرعه و انجام کارهای کشاورزی را در استان آلبرتا دارد، باید در حدود 500 هزار دلار کانادا برای این برنامه سرمایه گذاری کند.
  • اگر متقاضی دارای مهارت و تخصص کاری در حوزه کشاورزی و یا مشاغل مرتبط بر اساس برنامه مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP است، باید دارای تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود در مدت یک سال اقامت در این استان باشد.
  • هزینه های اخذ ویزای اقامت و مهاجرت به کانادا برای متقاضی 1040 دلار و برای همسر متقاضی نیز 1040 دلار و برای هر یک از فرزندان از حدود 150 تا 550 دلار کانادا می باشد.

شرایط اخذ اقامت دائم از طریق برنامه مهاجرتی استانی آلبرتا AINP

به طور کلی روش های اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور کانادا در همه ایالت ها مشابه است. اما مدت اقامت و اعتبار این اقامت در ایالت های مختلف متفاوت می باشد. متقاضیان با اخذ اقامت از طریق برنامه مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP می توانند از همان ابتدا مجوز اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. متقاضیان با روش سرمایه گذاری در طرح های کشاورزی و یا خرید مزرعه فعال در ابتدا مجوز اقامت یک تا 2 ساله را دریافت می کنند و اگر در این طرح کارآفرینی موفق بودند و این کار با سوددهی همراه بود، می توانند برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

  • متقاضیان با دارا بودن مجوز اقامت موقت کانادا اگر در حدود 3 سال از 5 سال گذشته را در کانادا اقامت کرده باشند و واجد شرایط باشند، می توانند برای دریافت پاسپورت کانادا اقدام کنند.

مزایا و معایب برنامه های مهاجرت استانی کانادا

متقاضیان با دارا بودن شرایط لازم و بر طبق برنامه های استانی کانادا می توانند از مزیت های شگرف مهاجرت به کانادا برخوردار شوند. در این بخش از مقاله به ارائه مزیت ها و معایب مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های مهاجرت استانی و برنامه مهاجرت به کانادا با برنامه نامزدی استانی آلبرتا AINP می پردازیم:

  • دریافت مجوز اقامت دائم کانادا
  • امکان دریافت تابعیت و شهروندی کانادا
  • امکان دریافت پاسپورت معتبر کانادا
  • امکان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 21 سال
  • امکان کار و اشتغال همسر در مشاغل تمام وقت کانادا
  • امکان برخورداری از سیستم و خدمات بهداشت و درمان کانادا
  • امکان برخورداری از بیمه رایگان درمان کانادا
  • امکان افتتاح حساب بانکی در بانک های معتبر کانادا
  • امکان برخورداری از تسهیلات بانکی و مزایای حساب بانکی
  • امکان زندگی در یکی از بهترین و باکیفیت ترین کشور های جهان
  • امکان زندگی در کشوری با ثبات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی
  • امکان کار و اشتغال در کانادا و برخورداری از مزیت کار در این کشور

معایب مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های مهاجرت استانی

  • طولانی بودن روند مهاجرت از طریق برنامه استانی در مقایسه با برنامه اکسپرس اینتری
  • تفاوت در حداقل امتیاز لازم برای برنامه مهاجرت استانی در مقایسه با حداقل امتیاز لازم برای تایید مدارک و بررسی پرونده مهاجرت
  • امکن تغییر مشاغل مورد نیاز هر استان در هر سال

خدمات موسسه مهاجرتی و حقوقی رهپویان مهاجر آتی نگر

موسسه مهاجرتی و حقوقی رهپویان مهاجر آتی نگر با دارا بودن مشاوران برجسته و وکلای ماهر در ایران و کانادا دارای تجربه های گرانقدری در حوزه اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه های استانی می باشد. وکلای کاربلد و باتجربه موسسه ما در کشور کانادا روند پیگیری پرونده های مهاجرتی را بررسی می کنند و همه اقدامات لازم برای تسریع در امر مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا را انجام می دهند. برای مشاوره با کارشناسان زبده و مشاوران برجسته این موسسه همین امروز اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.