مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا

0

کشور استرالیا نیز همانند دیگر کشورهای جهان نیازمند مشاغل تخصصی در حوزه کامپیوتر و فناوری های IT می باشد. بر این اساس در این مقاله به بررسی روش های مهاجرت متخصصان در این حوزه شغلی به این کشور و میزان حقوق و درآمد و مزیت های مهاجرت شغلی به استرالیا می پردازیم. اگر دارای مدرک تحصیلی در رشته های کامپیوتر و فناوری اطلاعات می باشید و قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

اطلاعات کلی در مورد مشاغل حوزه کامپیوتر و فناوری IT

مشاغل حوزه کامپیوتر و فناوری IT در فهرست مشاغل مهارتی SOL در سال 2021 می باشد. مشاغل حوزه کامپیوتر و فناوری IT دارای حقوق و مزایای عالی در استرالیا می باشند. این گروه شغلی در گرایش های نرم افزار، سخت افزار، شبکه و IT می توانند در کشور استرالیا به کار و اشتغال بپردازند.

مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا
مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا

آیا مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT در استرالیا پرتقاضا است؟

مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT از جمله مشاغل پرتقاضا و مورد نیاز کشور استرالیا در فهرست مشاغل مورد نیاز SOL در سال 2021 می باشد. در سال های اخیر تعداد مشاغل در حوزه های کامپیوتر و فناوری IT در استرالیا افزایش یافته است که این امر چشم انداز شغلی روشن و امیدوارکننده این حوزه مشاغل را مشخص می کند. می توان گفت که مشاغل زیر گروه کامپیوتر و فناوری IT از مشاغل پرتقاضا در استرالیا محسوب می شود و این کشور نیاز شدیدی به متخصصان تحصیل کرده در این حوزه شغلی دارد.

آیا امکان مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر به استرالیا وجود دارد؟

مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT با دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می توانند برای مهاجرت شغلی به استرالیا اقدام کنند. مشاغل در حوزه کامپیوتر از طریق برنامه های مهاجرتی مهارتی اسکیل ورکر Skilled Worker می توانند برای مهاجرت شغلی به استرالیا اقدام کنند. متخصصان در حوزه کامپیوتر و فناوری IT می توانند از طریق Sub Class های 189، 190 و 489 برای مهاجرت به استرالیا استفاده کنند.

شرایط مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا

مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT برای مهاجرت شغلی به استرالیا باید در جدول امتیازبندی مشاغل مهارتی اسکیل ورکر Skilled Worker استرالیا امتیازهای لازم را کسب کنند. مشاغل در حوزه کامپیوتر با کسب حداقل 65 از 100 امتیاز می توانند برای مهاجرت شغلی به استرالیا اقدام کنند. از معیارهای لازم در سیستم امتیازبندی ویزاهای مهارتی Skilled Worker استرالیا موارد زیر را می توان نام برد:

  • دارا بودن سوابق کاری در حوزه کامپیوتر و فناوری IT در 10 سال گذشته در داخل استرالیا
  • دارا بودن سوابق کاری در حوزه کامپیوتر و فناوری IT در 10 سال گذشته در خارج از استرالیا
  • دارا بودن مدرک تحصیلی در حوزه کامپیوتر و یا گرایش های دیگر
  • دارا بودن سن مناسب و دارا بودن همسر
  • دارا بودن مدرک زبان انگلیسی و یک زبان دیگر

مدارک مورد نیاز مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا

مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT برای مهاجرت شغلی به استرالیا باید مدارک لازم را ارائه دهند. از جمله مهم ترین مدارک لازم مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر به استرالیا موارد زیر را می توان نام برد:

  • دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در حوزه کامپیوتر و یا گرایش های مرتبط
  • دارا بودن حداقل 3 سال سابقه کار حرفه ای در حوزه مشاغل کامپیوتر
  • دارا بودن مدرک زبان انگلیسی بر اساس نوع ویزای مهارتی
  • دارا بودن تاییدیه معادل سازی مدرک تحصیلی
  • دارا بودن گواهی شرکت در دوره های کارآموزی
  • دارا بودن رزومه کاری حرفه ای قوی
  • دارا بودن گواهی عدم سوء پیشینه
  • دارا بودن گواهی سلامت پزشکی
مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا
مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا

مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر به استرالیا و سازمان ACS

سازمان مهندسی استرالیا Australian Computer Society یا ACS بر اساس مدرک تحصیلی، دانشگاه های محل تحصیل و مقطع و رشته تحصیلی متقاضیان تاییدیه های تحصیلی را صادر می کند. در همه برنامه های مهاجرتی متقاضیان باید در آزمون مهارت سنجی MSA امتیاز لازم را کسب کنند. مدرک تحصیلی و سوابق کاری متقاضیان باید توسط سازمان ارزیابی ACS مورد ارزیابی قرار گیرند. شرایط اخذ تاییدیه تحصیلی و کاری از سازمان مهندسی استرالیا برای مهاجرت مهندسان کامپیوتر به استرالیا عبارت است از:

  • اگر مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی کامپیوتر متقاضی مورد تایید دانشگاه های استرالیا باشد، متقاضی برای دریافت تاییدیه از سازمان مهندسی استرالیا باید دارای حداقل 2 سال سابقه کاری در حوزه علوم کامپیوتر باشد.
  • اگر مدرک تحصیلی مقطع کاردانی کامپیوتر متقاضی مورد تایید دانشگاه های استرالیا باشد، متقاضی برای دریافت تاییدیه از سازمان مهندسی استرالیا باید دارای حداقل 4 تا 5 سال سابقه کاری در حوزه کامپیوتر باشد.
  • اگر مدرک تحصیلی متقاضی مهندسی IT باشد، اما واحدهای درسی گذرانده شده با این مدرک مطابقت نداشته باشد، متقاضی برای دریافت تاییدیه از سازمان مهندسی استرالیا باید دارای حداقل 4 سال سابقه کار در حوزه کامپیوتر باشد.
  • اگر مدرک تحصیلی متقاضی مدرکی به غیر از رشته علوم کامپیوتر باشد، متقاضی برای دریافت تاییدیه از سازمان مهندسی استرالیا باید از طریق تکمیل فرم RPL اقدام کنند و همچنین دارای 6 سال سابقه کار باشند.
  • اگر متقاضی به تازگی از رشته مهندسی IT فارغ التحصیل شده است، برای اخذ تاییدیه از سازمان مهندسی استرالیا به 8 سال سابقه کار نیاز دارد.

 

نحوه ارزیابی مدرک تحصیلی مشاغل در حوزه کامپیوتر توسط سازمان ACS

مدارک تحصیلی مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT بر اساس موارد زیر مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرند:

  • متقاضی دارای مدرک تحصیلی ICT Major با دارا بودن سوابق کاری مرتبط باید دارای حداقل 2 سال سوابق کاری مرتبط با شعل مورد نظر در 10 سال گذشته باشد.
  • متقاضی دارای مدرک تحصیلی ICT Major با دارا بودن سوابق کاری مرتبط باید دارای حداقل 4 سال سوابق کاری مرتبط با شغل مورد نظر در 10 سال گذشته باشد.
  • متقاضی دارای مدرک تحصیلی ICT Minor با دارا بودن سوابق کاری مرتبط باید دارای حداقل 5 سال سوابق کاری کاملا مرتبط با شغل مورد نظر باشد.
  • متقاضی دارای مدرک تحصیلی ICT Minor با دارا بودن سوابق کاری باید دارای حداقل 6 سال سوابق کاری مرتبط با شغل مورد نظر باشد.
  • متقاضی بدون مدرک تحصیلی باید دارای حداقل 8 سال سوابق کاری مرتبط با شغل مورد نظر باشد.
مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا
مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا

روش های مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا

مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT  برای مهاجرت به استرالیا باید در ابتدا تاییدیه های لازم تحصیلی و کاری را از سازمان مهندسی استرالیا دریافت کنند. سپس با اخذ تاییدیه های لازم باید در سیستم ثبت نام آنلاین درخواست ویزای اقامت استرالیا درخواست اخذ ویزا را ثبت کنند. مشاغل در حوزه کامپیوتر با اخذ ویزاهای 189، 190 و 491 از زیرمجموعه ویزای اسکیل ورکر استرالیا می توانند به این کشور مهاجرت کنند:

  • ویزای Sub Class 189

متقاضی پس از معادل سازی مدارک تحصیلی و اخذ تاییدیه علمی از طرف سازمان مهندسی استرالیا EA باید در جدول امتیازبندی ویزای 189 اسکیل ورکر در مجموع حداقل 75 امتیاز کسب کند. اگر متقاضی قصد اخذ دعوتنامه خود را بلافلاصله پس از دریافت تاییدیه سازمان AE داشته باشد، باید دارای حداقل 75 امتیاز از سن مناسب، مدرک تحصیلی، مدرک زبان و سوابق کاری باشد. اگر متقاضی با دریافت دعوتنامه خود پس از 5 تا 6 ماه مشکلی ندارد، دارا بودن حداقل 70 امتیاز نیز کافی است.

  • ویزای Sub Class 190

متقاضیان با کسب امتیاز حداقل 60 تا 65 در جدول امتیازبندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا می توانند از طریق ویزای Sub Class 190 ایالت کوئیزلند ویزای استرالیا را دریافت کنند. البته مدت زمان اخذ دعوتنامه برای این ویزا طولانی می باشد. اگر متقاضی دارای اسپانسر ایالتی باشد، 5 امتیاز به مجموع امتیازهای وی اضافه می شود.

  • ویزای Sub Class 491

اگر متقاضیان دارای امتیازهای لازم در جدول امتیازبندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا باشند، می توانند از طریق اخذ ویزای Sub Class 491 اقدام کنند. متقاضیان برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای Sub Class 491 باید دارای حداقل 50 امتیاز باشد. دارا بودن اسپانسر ایالتی یا خانوادگی 15 امتیاز به امتیازهای متقاضی اضافه می کند.

بهترین مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT برای مهاجرت به استرالیا

مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT دارای تنوع فراوانی است. در ادامه به ارائه برخی از بهترین مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT برای مهاجرت به استرالیا می پردازیم:

  • تحلیلگر سیستم Systems Analyst

این شغل را می توان از بهترین مشاغل در حوزه کامپیوتر در استرالیا نام برد. این شغل با دارا بودن حقوق و درآمد سالانه در حدود 120.000 دلار استرالیا روش های مورد استفاده در سیستم های ICT را مورد ارزیابی قرار می دهد. از دیگر وظایف شغلی این شغل می توان به روش مدیریت پروژه، مدیریت پروژه و ارائه تکنیک های لازم برای برنامه های پروژه اشاره کرد.

  • توسعه دهنده وب Web Developer

این شغل با برقراری ارتباط با متخصصان شبکه در مورد کنترل و اجرای امنیت اینترنت و دسترسی کاربر و برنامه ریزی برای بازاریابی طراحی فعالیت می کند. این شغل با دارا بودن میانگین حقوق سالانه از حدود 60.000 تا 140.000 دلار استرالیا به طراحی و توسعه کد رایانه با سایر ورودی های تخصصی برای تولید و پشتیبانی وب سایت ها می پردازد.

  • متخصص تولید محتوای چند رسانه ای Multimedia Specialist

این شغل با زبان های برنامه نویسی، توسعه انیمیشن های دیجیتال، تصویربرداری و برنامه های اینترنتی در ارتباط است. این شغل با دارا بودن میانگین حقوق و درآمد سالانه در حدود 67.000 دلار استرالیا به تجزیه و تحلیل، طراحی و توسعه سایت های اینترنتی با کمک نرم افزار می پردازد.

نوشته های مرتبط

رشته مشاوره در خارج از کشور

حقوق ماما در عمان

نوشته های مرتبط

رشته مشاوره در خارج از کشور

حقوق ماما در عمان

  • تحلیلگر کسب و کار ICT Business Analyst

این شغل به شناسایی و برقراری ارتباط با کاربران برای ایجاد سیستم و راه حل های نرم افزاری می پردازد. این شغل با دارا بودن میانگین درآمد سالانه در حدود 113.000 دلار استرالیا به شناسایی و برقراری ارتباط با کاربران برای فرمول بندی نرم افزاری می پردازد.

 

تحصیل در رشته مشاغل حوزه کامپیوتر و فناوری IT در استرالیا

مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT از جمله رشته های تحصیلی پرتقاضا در دانشگاه های استرالیا می باشد. دانشگاه های این کشور رشته های کامپیوتر، برنامه نویسی، فناوری کامپیوتری و IT را در مقطع تحصیلی 3 ساله کارشناسی، دوره 2 ساله کارشناسی ارشد و دوره 4 ساله دکترا به متقاضیان ارائه می دهند. اخذ بورسیه تحصیلی، اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی، اخذ مدرک تحصیلی معتبر و اخذ اقامت استرالیا پس از فارغ التحصیلی و تحصیل به زبان انگلیسی از مهم ترین مزیت های تحصیل رشته های کامپیوتر و فناوری IT در استرالیا است.

شرایط تحصیل در رشته های حوزه کامپیوتر و فناوری IT در استرالیا

دانشگاه های دولتی و خصوصی استرالیا برنامه های تحصیلی مختلف برای رشته های حوزه کامپیوتر به متقاضیان ارائه می دهند. متقاضیان برای تحصیل در مقطع کارشناسی مهندسی کامپیوتر استرالیا باید سالانه در حدود 37.000 دلار استرالیا و برای مقطع کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر سالانه در حدود 46.000 دلار استرالیا شهریه تحصیلی پرداخت کنند. متقاضیان برای تحصیل در رشته های حوزه کامپیوتر و فناوری IT دانشگاه های استرالیا باید دارای شرایط زیر باشند:

  • مدرک دیپلم متوسطه دبیرستان و پیش-دانشگاهی
  • ریزنمره های تحصیلی با نمره مناسب دروس پایه
  • مدرک زبان انگلیسی آیلتس حداقل 6
  • بیمه درمانی معتبر
  • گواهی تمکن مالی کافی

آیا امکان اخذ اقامت استرالیا با مهاجرت مشاغل حوزه کامپیوتر وجود دارد؟

مشاغل حوزه کامپیوتر پس از اخذ ویزای اقامت استرالیا و کار و اشتغال در این کشور می توانند برای اخذ اقامت دائم استرالیا اقدام کنند. البته برخی از ویزاهای کار مهارتی استرالیا مانند انواع ویزای اسکیل ورکر Skilled Worker از همان ابتدای کار مجوز اقامت دائم استرالیا را به متقاضی ارائه می دهند. اما به طور معمول پس از 4 سال کار و اشتغال مداوم متقاضی می تواند برای اخذ مجوز اقامت دائم استرالیا درخواست دهد.

خدمات موسسه مهاجرتی رهپویان مهاجر و مهاجرت مشاغل حوزه کامپیوتر به استرالیا

مشاغل حوزه کامپیوتر، نرم افزار، سخت افزار و IT مشغول کار در ایران که قصد مهاجرت شغلی به استرالیا را دارند، می توانند با مراجعه به موسسه های مهاجرتی برای اخذ اقامت استرالیا اقدام کنند.  موسسه مهاجرتی و حقوقی رهپویان مهاجر آتی نگر با ارائه مشاوره های مهاجرتی سودمند کمک می کنند تا متقاضی بهترین گزینه مهاجرتی را انتخاب کنند.

این موسسه به عنوان یکی از باسابقه ترین موسسه های مهاجرتی در سطح کشور مشاوره ها و خدمات مهاجرتی متنوعی به متقاضیان ارائه می دهد. ارسال مدارک لازم، پیگیری پرونده های مهاجرتی و اخذ ویزای اقامت از جمله خدمات مهاجرتی این موسسه مهاجرتی است.

این موسسه با برخورداری از وکلای برجسته در کشورهای استرالیا، کانادا و ایران و با پیگیری پرونده های مهاجرتی در داخل و خارج از ایران به نوعی احتمال اخذ ویزای مهاجرتی به کشورهای استرالیا و کانادا را تضمین می کنند.

سخن پایانی

در این مقاله شرایط مهاجرت مشاغل حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا مورد بررسی قرار گرفت. متقاضیان برای مهاجرت شغلی به استرالیا باید دارای مدرک تحصیلی مرتبط، سوابق کاری و حرفه ای و سن مناسب باشند. کسب امتیازهای لازم در جدول امتیازبندی اسکیل ورکر استرالیا از مهم ترین موارد برای مهاجرت مهندسان کامپیوتر به استرالیا می باشد.

اگر در مورد مهاجرت مشاغل مختلف به استرالیا و مهاجرت کاری به استرالیا نیازمند اطلاعات بیشتری می باشید، با مشاوران موسسه مهاجرتی و حقوقی رهپویان مهاجر آتی نگر مشاوره کنید. مشاوران این موسسه در شعبه های تهران، شیراز، مشهد و کرج در همه روزهای کاری هفته آماده ارائه خدمات مهاجرتی به متقاضیان گرامی می باشند.

10 سوال متداول در مورد مشاغل حوزه کامپیوتر و فناوری IT

  1. آیا مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT در استرالیا پرتقاضا است؟

مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT از جمله مشاغل پرتقاضا و مورد نیاز کشور استرالیا در فهرست مشاغل مورد نیاز SOL در سال 2021 می باشد. در سال های اخیر تعداد مشاغل در حوزه های کامپیوتر و فناوری IT در استرالیا افزایش یافته است که این امر چشم انداز شغلی روشن و امیدوارکننده این حوزه مشاغل را مشخص می کند. می توان گفت که مشاغل زیر گروه کامپیوتر و فناوری IT از مشاغل پرتقاضا در استرالیا محسوب می شود و این کشور نیاز شدیدی به متخصصان تحصیل کرده در این حوزه شغلی دارد.

  1. آیا امکان مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر به استرالیا وجود دارد؟

مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT با دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می توانند برای مهاجرت شغلی به استرالیا اقدام کنند. مشاغل در حوزه کامپیوتر از طریق برنامه های مهاجرتی مهارتی اسکیل ورکر Skilled Worker می توانند برای مهاجرت شغلی به استرالیا اقدام کنند. متخصصان در حوزه کامپیوتر و فناوری IT می توانند از طریق Sub Class های 189، 190 و 489 برای مهاجرت به استرالیا استفاده کنند.

  1. شرایط مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا چیست؟

مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT برای مهاجرت شغلی به استرالیا باید در جدول امتیازبندی مشاغل مهارتی اسکیل ورکر Skilled Worker استرالیا امتیازهای لازم را کسب کنند. مشاغل در حوزه کامپیوتر با کسب حداقل 65 از 100 امتیاز می توانند برای مهاجرت شغلی به استرالیا اقدام کنند.

  1. مدارک مورد نیاز مهاجرت مشاغل در حوزه کامپیوتر و فناوری IT به استرالیا چیست؟
  • دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در حوزه کامپیوتر و یا گرایش های مرتبط
  • دارا بودن حداقل 3 سال سابقه کار حرفه ای در حوزه مشاغل کامپیوتر
  • دارا بودن مدرک زبان انگلیسی بر اساس نوع ویزای مهارتی
  • دارا بودن تاییدیه معادل سازی مدرک تحصیلی
  • دارا بودن گواهی شرکت در دوره های کارآموزی
  • دارا بودن رزومه کاری حرفه ای قوی
  • دارا بودن گواهی عدم سوء پیشینه
  • دارا بودن گواهی سلامت پزشکی
  1. سازمان ارزیابی مدارک مشاغل در حوزه کامپیوتر برای مهاجرت به استرالیا کدام است؟

سازمان مهندسی استرالیا Australian Computer Society یا ACS بر اساس مدرک تحصیلی، دانشگاه های محل تحصیل و مقطع و رشته تحصیلی متقاضیان تاییدیه های تحصیلی را صادر می کند. در همه برنامه های مهاجرتی متقاضیان باید در آزمون مهارت سنجی MSA امتیاز لازم را کسب کنند. مدرک تحصیلی و سوابق کاری متقاضیان باید توسط سازمان ارزیابی ACS مورد ارزیابی قرار گیرند.

  1. شرایط مهاجرت مشاغل حوزه کامپیوتر به استرالیا با ویزای Sub Class 189 چیست؟

متقاضی پس از معادل سازی مدارک تحصیلی و اخذ تاییدیه علمی از طرف سازمان مهندسی استرالیا EA باید در جدول امتیازبندی ویزای 189 اسکیل ورکر در مجموع حداقل 75 امتیاز کسب کند. اگر متقاضی قصد اخذ دعوتنامه خود را بلافلاصله پس از دریافت تاییدیه سازمان AE داشته باشد، باید دارای حداقل 75 امتیاز از سن مناسب، مدرک تحصیلی، مدرک زبان و سوابق کاری باشد. اگر متقاضی با دریافت دعوتنامه خود پس از 5 تا 6 ماه مشکلی ندارد، دارا بودن حداقل 70 امتیاز نیز کافی است.

  1. شرایط مهاجرت وشاغل حوزه کامپیوتر به استرالیا با ویزای Sub Class 190چیست؟

متقاضیان با کسب امتیاز حداقل 60 تا 65 در جدول امتیازبندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا می توانند از طریق ویزای Sub Class 190 ایالت کوئیزلند ویزای استرالیا را دریافت کنند. البته مدت زمان اخذ دعوتنامه برای این ویزا طولانی می باشد. اگر متقاضی دارای اسپانسر ایالتی باشد، 5 امتیاز به مجموع امتیازهای وی اضافه می شود.

  1. شرایط مهاجرت مشاغل حوزه کامپیوتر به استرالیا با ویزای Sub Class 491 چیست؟

اگر متقاضیان دارای امتیازهای لازم در جدول امتیازبندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا باشند، می توانند از طریق اخذ ویزای Sub Class 491 اقدام کنند. متقاضیان برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای Sub Class 491 باید دارای حداقل 50 امتیاز باشد. دارا بودن اسپانسر ایالتی یا خانوادگی 15 امتیاز به امتیازهای متقاضی اضافه می کند.

  1. حقوق و درآمد تحلیلگر سیستم Systems Analyst در استرالیا چقدر است؟

این شغل را می توان از بهترین مشاغل در حوزه کامپیوتر در استرالیا نام برد. این شغل با دارا بودن حقوق و درآمد سالانه در حدود 120.000 دلار استرالیا روش های مورد استفاده در سیستم های ICT را مورد ارزیابی قرار می دهد. از دیگر وظایف شغلی این شغل می توان به روش مدیریت پروژه، مدیریت پروژه و ارائه تکنیک های لازم برای برنامه های پروژه اشاره کرد.

  1. حقوق و درآمد توسعه دهنده وب Web Developer در استرالیا چقدر است؟

این شغل با برقراری ارتباط با متخصصان شبکه در مورد کنترل و اجرای امنیت اینترنت و دسترسی کاربر و برنامه ریزی برای بازاریابی طراحی فعالیت می کند. این شغل با دارا بودن میانگین حقوق سالانه از حدود 60.000 تا 140.000 دلار استرالیا به طراحی و توسعه کد رایانه با سایر ورودی های تخصصی برای تولید و پشتیبانی وب سایت ها می پردازد.

در این مقاله مهاجرت مشاغل حوزه کامپیوتر به استرالیا مورد بررسی قرار گرفت. اگر در مورد مهاجرت مشاغل به استرالیا، شرایط اخذ اقامت دائم استرالیا و شرایط مهاجرت به استرالیا نیازمند اطلاعات بیشتر می باشید، به وب سایت موسسه مهاجرتی و حقوقی رهپویان مهاجر آتی نگر www.rahpoyan-mohajer.ir مراجعه کنید و یا با مشاوران این موسسه مشاوره نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.