دعوت از دانشجویان بین المللی برای تقاضای برنامه نامزدی استانی اونتاریو

0

آن دسته از دانشجویان بین المللی که از یک کارفرمای معتبر در اونتاریو پیشنهاد شغلی داشته باشند، اکنون می‌توانند برای نامزدی استانی تقاضا دهند.

برنامه نامزدی مهاجرت به اونتاریو یا OINP از 158 داوطلب که در بانک اظهار علاقه مندی یا EOI جدید پرونده دارند و ممکن است که بتوانند برای برنامه پیشنهاد شغلی کارفرمای اونتاریو: شاخه دانشجویان بین المللی واجد شرایط باشند دعوت به عمل آورده است.

از میان افرادی که دعوت شده اند 147 نفر در دراو اصلی قرار دارند، که برای قرار گرفتن در این دراو حداقل می‌باید 73 امتیاز را کسب کرده باشند. 11 نفر دیگر ذیل برنامه پایلوت مهاجرت منطقه‌ای تقاضا داده اند که در این برنامه حد نصابی برای آنها در نظر گرفته نشده است.

درباره برنامه پیشنهاد شغلی کارفرمای اونتاریو: شاخه دانشجویان بین المللی

شاخه دانشجویان بین المللی ذیل گروه پیشنهاد شغلی کارفرمای اونتاریو، همانطور که از نامش پیداست مخصوص کسانی است که از یک کارفرمای معتبر در استان، پیشنهاد شغلی داشته باشند.

اگر متقاضیان تمامی شرایط لازم برای این برنامه را داشته باشند، لازم نیست حتما ساکن کانادا باشند.

آنها باید یک دوره آموزشی در یکی از موسسات آموزشی اختصاصی کانادا را گذرانده باشند، از یک کارفرمای معتبر در استان، پیشنهاد شغلی داشته باشند و بتوانند اثبات کنند که در میان دیگر استان‌های کانادا، تنها قصد زندگی و کار در این استان را دارند.

برای ثبت تقاضا در این برنامه PNP باید یک پرونده در وبسایت اونتاریو به آدرس ثبت کنید.

بعد از اینکه پرونده خود را ثبت کردید، به بانک EOI هدایت می‌شوید و اونتاریو امتیازی را به شما اختصاص می‌دهد.

گفتنی است این امتیاز بر اساس فاکتورهایی مانند سطح مهارت پیشنهاد شغلی و تجربه کاری، دستمزد، تحصیلات، مهارت زبان انگلیسی، منطقه‌ای که در آن درس خوانده و یا کار کرده‌اید، به داوطلبین تعلق می‌گیرد.

منبع خبر: CIC NEWS

تهیه و تنظیم: مرجان افشاری راد؛ دبیر سرویس خبر موسسه رهپویان مهاجر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.