بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران (شرایط و درآمدها)

0

حسابداری یکی از رشته های تحصیلی بسیار مناسب و ایده آلی بوده که بازار کار بسیار فراوانی برای آن در نظر گرفته شده است. چراکه امروزه اکثر کسب و کار ها و همچنین برند های معتبر به دنبال حسابدار برای سر و سامان دادن به امور مالی خود هستند. از این رو ضرورت استفاده از حسابدار بیش از پیش احساس می شود.

در ادامه با بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران آشنا خواهید شد.

این موضوع در اکثر کشور های خارجی نیز وجود دارد، شرکت ها و مراکز دولتی نیاز مبرمی که حسابدار دارند! با این حال در برخی از کشور ها می توان شاهد مزایای بسیار ویژه ای برای این دسته از افراد بود. اگر به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران هستید و چنانچه تخصص کافی ای در این زمینه دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا بهترین، مناسب ترین و ایده آل ترین کشور را برای مهاجرت خود انتخاب کنید.

علاوه بر این در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی مزایای استفاده از حسابداران و اهمیت شغلی آنان کمی صحبت کنیم و در نهایت به معرفی کشور هایی همچون کانادا، استرالیا، آمریکا و… خواهیم پرداخت. همچنین به بررسی مزایا و حقوق پیشنهادی آن ها می پردازیم.

معرفی رشته و شغل حسابداری

رشته حسابداری زیر شاخه های بسیار متنوع ای از جمله حسابداری مالی، دولتی، عمومی، قانونی، داخلی، مالیاتی و مدیریت دارد که هر کدام از ان ها عموما وظایف خاص و منحصر به فرد خود را دنبال می کنند. بدون وجود یک حسابدار در یک شرکت و یا یک مجموعه نمی توان اطلاعات درستی از میزان سود، ضرر و…. به دست آورد.

به دلیل عدم وجود حسابداری مناسب در شرکت های خصوصی و همچنین دولتی می توان شاهد ورشکستگی و سایر موارد دیگر بود. با این حال ضرورت استفاده از حسابدار ایجاب می کند تا شرکت های متفاوت و مختلفی در عرصه های گوناگون به این دسته از افراد نیاز مبرمی پیدا کنند.

البته بازار کار برای حسابداران بسیار متغییر بوده و آن ها می توانند در مراکز دولتی، تجاری، صنعتی و حتی به صورت آزاد مشغول به کار شوند. این موضوع موجب شده است تا اکثر کشور های برتر دنیا با کمبود نیروی متخصص حسابدار رو به رو شوند.

با این حال اگر شما تخصص و تجربه کافی ای در این زمینه داشته باشید می توانید درآمد های بسیار مناسبی را از سوی این رشته کسب کنید. در غیر این صورت اگر شما به عنوان یک حسابدار تازه کار از دانشگاه خود فارغ التحصیل شده و به دنبال کاری مناسب و پردرآمد هستید نیز می توانید با مهاجرت به کشور های اروپایی آینده خود را تضمین کنید.

اگر قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارید و به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران هستید این قسمت را به هیچ عنوان زا دست ندهید چراکه قصد داریم اطلاعات کاملی از انواع کشور ها، میزان حقوق و همچنین مزایای حضور و فعالیت در آن ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در این مقاله به معرفی کشور های صنعتی و بسیار بزرگی همچون کانادا، استرالیا و… خواهیم پرداخت تا با بررسی آن ها بتوانید مناسب ترین و بهترین کشور اروپایی را انتخاب کنید. البته به هیچ عنوان نگران نباشید، در صورتی که پس از مطالعه این مقاله مجدد سردرگم بودید و میان انتخاب چند کشور اروپایی به شک افتادید، می توانید از طریق خطوط ارتباطی و همچنین شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید تا بهترین و مناسب ترین راه حل را در اختیار شما عزیزان و علاقه مندان به مهاجرت قرار دهیم.

معرفی بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران

همان طور که می دانید لزوم استفاده از یک و یا چندین حسابدار در شرکت های دولتی، مراکز خصوصی و … بیش از پیش احساس می شود. از این رو کشور های مختلفی در صدد هستند تا با ارائه برنامه های متنوع از طریق ویزای کاری، مهاجران را به سوی خود بکشانند.

اگر شما نیز به دنبال مهاجرت کاری هستید و قصد دارید به یکی از کشور های اروپایی مهاجرت کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران بپردازیم.

بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران

معرفی کشور کانادا برای مهاجرت حسابداران

کشور کانادا یکی از بزرگترین و پویا ترین کشور های دنیاست که تحولات بسیار عظیم و منحصر به فردی در آن رو به رشد است. به دلیلی مزایا و ویژگی های کشور کانادا می توان هر ساله شاهد سرمایه گذاری های بی نظیری در این شرکت بود! با این حال به دلیل رشد کسب و کار ها، شرکت ها و موسسات خصوصی ضرورت استفاده از حسابدار به طول کامل به چشم می آید.

از این رو برخی از محققان کشور کانادا را به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران می دانند. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید باید بدانید که متوسط درآمد یک حسابدار در این کشور سالیانه حدود 60 الی 70 هزار دلار است. همچنین کانادا از ایالت ها و  استان های متنوع ای تقسیم بندی شده است که در میان این استان ها شهر زیبای ساسکاچوان به عنوان بهترین مقصد برای اقامت مهاجران کانادایی در نظر گرفته شده است زیرا هزینه های زندگی در این شهر به شدت پایین بوده و درآمد حسابداران نسبت به سایر مناطق دیگر کانادا، 30 درصد بیشتر است.

میزان حقوق یک حسابدار در کانادا چقدر است؟

به دلیل وجود شرکت های متنوع و بزرگی که در کانادا در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند لزوم استفاده از یک حسابدار بیش از پیش به چشم می آید اما سالانه مقدار حقوقی که به صورت متوسط برای این دسته از افراد در نظر گرفته شده است، می توان به رقمی میان 60 الی 70 هزار دلار اشاره نمود. البته اگر شما تخصص کافی ای در این رشته داشته باشید، می توانید میزان درآمد نهایی خود را به 90 الی 100 هزار دلار برسانید.

بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران

معرفی کشور استرالیا برای مهاجرت حسابداران

استرالیا از دیگر کشور های مناسب و ایده آل برای مهاجرت کاری حسابداران است. این کشور همواره در مسیر رشد و تعالی گام بر می دارد و می توان شاهد اقتصادی شکوفا و پویا در این کشور بود. از این رو به همین جهت می توان شاهد بازار کاری مناسب و منحصر به فرد برای حسابداران در استرالیا بود.

هر ساله تعداد افراد بسیار زیادی در سراسر کشور های مختلف برای اخذ ویزای کاری، مدارک خود را به این کشور ارسال می کنند. سپس این مدارک توسط اداره مهاجرت استرالیا مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و افراد می توانند با کسب امتیاز های مطلوب، عموما وارد خاک استرالیا شوند.

نوشته های مرتبط
نوشته های مرتبط

رشته مشاوره در خارج از کشور

حقوق ماما در عمان

میزان حقوق یک حسابدار در استرالیا چقدر است؟

همان طور که اشاره نمودیم حسابداری یکی از رشته های پرطرفدار و منحصر به فرد در اکثر دانشجویان است. از این رو فعالیت های اقتصادی و همچنین تجاری در کشور های بزرگ ایجاب نموده است تا آن ها به متخصصین و فعالان این حوزه نیاز مبرمی پیدا کنند.

کشور استرالیا به دلیل ایجاد برخی از فعالیت های تجاری و همچنین اقتصادی، شاهد رونق و شکوفایی بسیار مناسبی در کشور خود است. با این حال اکثر شرکت ها، مراکز دولتی و خدماتی برای انجام برخی از فرایند های کاری خود نیاز به جذب حسابدار دارند.

به صورت متوسط سالانه می توان شاهد پرداخت حقوق 90 الی 100 هزار دلاری به نیروی حسابدار در استرالیا بود که این میزان البته می تواند در صورت بروز شرایط مختلف تا به میزان 120 هزار دلار نیز افزایش پیدا کند. با این حال برخی از افراد کشور استرالیا را به دلیل شرایط موجود اقتصادی، سیاسی، آب و هوا، طبیعت و …. به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت حسابدار می دانند.

بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران

معرفی کشور آلمان برای مهاجرت حسابداران

آلمان یکی از پرچم داران اقتصاد در کشور های اروپایی به شمار می رود، از این رو ضرورت استفاده از حسابدار به دلیل تعدد و تنوع شرکت های مختلف، بیش از پیش در این کشور احساس می شود. آلمان از مناطق و استان های متعددی تهیه شده است که شما به عنوان یک حسابدار می توانید به راحتی در تمامی این مناطق مشغول به کار و فعالیت شوید. از بهترین و مناسب ترین شهر های آلمان برای جذب متخصص حسابدار می توان به هامبورگ، لایپزیک، مونیخ، کلن و… اشاره نمود.

میزان درآمد یک حسابدار در آلمان چقدر است؟

یک حسابدار با توجه به شرایط موجود می تواند درآمد های مناسب و ایده آلی را کسب کند. در این کشور، شرکت ها و موسسات بسیار زیادی وجود دارند که ضرورت استفاده از حسابدار به خوبی در آن ها احساس می شود. از این رو می توان آلمان را به عنوان یکی از بهترین کشور های اروپایی برای جذب نیروی حسابدار دانست.

میزان درآمد متوسط یک نیروی حسابدار در آلمان حدوداً 3500 الی 5 هزار یورو است که این مبلغ می توان در شرایطی متفاوت، متفاوت باشد.

بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران

معرفی کشور اتریش برای مهاجرت حسابداران

کشور اتریش به دلیل شرایط منطقه و همچنین پیشرفت صنعت به عنوان یکی از کشور های به روز و منحصر به فرد در زمینه های متفاوت و مختلف تلقی می شود. این کشور به عنوان یکی از بهترین و آرام ترین کشور های اروپایی تلقی می شود که زندگی در آن بسیار ساده، زیبا و آرامش بخش است.

از این رو در سال 2020 طی لیست مشاغل آزاد و مورد نیاز این کشور می توانستیم شاهد شغل حسابداری همانند سال های اخیر باشیم! با این حال افراد مختلفی از کشور های متنوع ای هر ساله از این طریق وارد خاک اتریش می شوند. به دلیل حساسیت بسیار بالایی که در این کشور وجود دارد، عموما افراد برای آن که بتوانند مهاجرت کاری اتریش را به دست آورده و به این کشور مهاجرت کنند باید از 100 امتیاز لازم حداقل امتیاز 65 را کسب کنند.

با این حال موارد بسیار مهمی که در کسب امتیاز مهاجران وجود دارد می توان به شرایط سنی، سوابق کاری، مدرک زبان انگلیسی و… اشاره نمود.

میزان درآمد یک حسابدار در اتریش چقدر است؟

به طور متوسط یک حسابدار می تواند سالانه حدوداً 60 الی 70 هزار دلار در اتریش کسب درآمد کند. البته این رقم می تواند متناسب با شرایط کاری هر فرد متفاوت و منحصر به فرد باشد. به طور مثال اگر فرد از توانایی های لازم برخوردار بوده و تجربه کاری مناسبی را نیز داشته باشد، می توان درآمد سالانه و ماهانه خود را به رقم مناسب تری برساند.

البته در اتریش مناطق و استان های متفاوتی وجود دارد که رقم نهایی پرداختی عموما در استان های بزرگ این کشور نسبت به استان های کوچک و متوسط به مراتب بالاتر است.

بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران

معرفی کشور سوئد برای مهاجرت حسابداران

سوئد یکی از کشور های پیشرفته و صنعتی در منطقه بزرگ اسکاندیناوی است. در سوئد تحولات عظیمی در حوزه کسب و کار، راه اندازی شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی در حال اجرا است که این موارد نهایت ایجاب می کند تا یک متخصص در زمینه حسابداری در این کشور مشغول به کار و فعالیت شود.

هر ساله شاهد افزایش میزان مهاجران به این کشور خواهیم بود، به این دلیل دولت وقت برای آن که بتواند مناسب ترین و ایده آل ترین افراد را برای مهاجرت انتخاب کند، دست به امتیاز بندی افراد به کمک سن، میزان تحصیلی، ریز نمرات، برخورداری از زبان انگلیسی و سوئدی و… نموده است.

البته نکته بسیار مهمی که در این راستا وجود دارد این است که بدون در اختیار داشتن مدرک زبان سوئدی شانسی برای حضور در این کشور نخواهید داشت! با این حال اگر قصد دارید به عنوان یک حسابدار در مراکز دولتی و صنعتی این کشور مشغول به کارا و فعالیت شوید، حتما باید به زبان سوئدی تسلط کافی ای داشته باشید.

جمع بندی نهایی مقاله بهترین کشور برای مهاجرت حسابداران

همان طور که مشاهده نمودید در این مقاله به معرفی کشور های بزرگ و صنعتی ای پرداختیم که ضرورت حضور یک حسابدار در آن ها به شدت احساس می شود. از این رو اگر قصد دارید به یکی از این کشور ها مهاجرت کنید ابتدا لازم است اطلاعات کاملی در خصوص شرایط زندگی و هزینه های آن به دست آورید و در نهایت مناسب ترین کشور را برای سکونت انتخاب کنید.

البته اگر نیاز به راهنمایی های متعدد در این زمینه دارید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و یا از طریق شبکه های اجتماعی سوالات خود را از ما بپرسید. در نهایت باید توجه داشته باشید که تنها کسی که تصمیم نهایی را خواهد گرفت، خود شما هستید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.